uh, ikke is ongeduldig!

jammer dat het testen zo'n dure hobby is zeg!!!
anders had ik iedere paar uur geloof ik wel getest!!
nog 3 nachtjes slapen en dan weet ik het hopelijk zeker!!
hopelijk heeft dat lichte streepje van vanmorgen dan iets meer kleur gekregen!

fijn weekend allemaal (moet helaas morgen werken!!) en klus/hobby ze

xx kimpansee
 
ooooh kimpansee, ik ken het, ik word ook helemaal gek. en dan zit ik weer aan mijn borsten, en dan denk ik, volgens mij heb ik nu echt de menstruatie die eraan komt, en weer checken ... getsie, ik word niet goed van mezelf. ik heb nu wel ook 2 cb testen gekocht, just for sure, maar ik probeer het geloof erin te houden.
als het nu niet zo is, zou ik denk echt heel teleurgesteld zijn, maar goed. als het deze maand niet raak is, ga ik de volgende keer pas testen als ik 2 weken over tijd ben hoor, want dit is echt niet goed.
heel veel sterkte, en je hebt tenminste afleiding morgen met je werk. ik ook wel hoor met mijn 2 banjers, ga er maar opuit denk ik, een vaderdag kadootje kopen.
goed weekend, Adren
 
Ja erg met die testen he
er ligt er al weer 1 te wachten hij brandt m ´n kast gewoon uit, maar ik ga pas weer testen als ik woensdag nog niet ongi ben geworden.( zeg ik tegen me zelf).

Veel liefs
Brenda
 
hoi kimpansee
Ik heb vanmorgen positief getest!!!
Gelukkig een duidelijke streep, ookal is jouw vage streep net zo goed hoor!
Mijn mannetje wakker gemaakt, hij heeft nog een beetje gemangde gevoelens
Zijn eerste reactie:'O, dan heb ik in iedr geval goed zaad" Daaa.Maar goed, wel een teken dat hij er wel over nadenkt dat het niet altijd maar zo goed gaat.
En nog geen 5 min na het testen, om 7.o9u wordt er gebeld aan de deur:
de jongensvrienden staan voor de deur, hij krijgt vandaag zijn vrijgezellenfeestje!!!(we gaan 6 aug trouwen)
Hij blijft het hele weekend weg dus ben ik in mijn uppie blij.Maar dat mag de pret niet drukken, dat komt vast wel goed
Ik wil vandaag een namenboekje kopen als vaderdagkadootje voor mijn vriend morgen...
Ben benieuwd hoehet met jou is..

groet francis
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 dagen overtijd en heb gisteren getest (met 1 van het kruidvat om dat het inderdaad een dure hobby is) maar er kwam niets duidelijks uit. Ja wel na 10 minuten maar op de verpakking staat dat je daar niet naar mag kijken. Ik zou vandaag wel een nieuwe willen kopen van een goed merk of moet ik nog wachten. Ik heb wel de hele week krampen gehad maar nog geen druppel gezien. Help!!!! wat moet ik doen?!>
Thanks D'tje
 
Hoi Kimpansee,

als ik het goed begrijp heeft je test een lichte streep? In dat geval: gefeliciteerd!!! (lichte streep is ook positief, dus...)
Mijn test had ook een lichte streep en ik had 'm na een week nog een keer gedaan, weer een lichte streep (maar ben nu toch echt 27 weken zwanger :) Dus de dikte van de streep kan woensdag tegenvallen.

D'tje: ik zou toch weer 1 van Kruidvat kopen hoor (die heb ik ook gebruikt), want die dingen zijn inderdaad duur zat. En dan wel een paar dagen wachten voor je weer test. (Ik heb wel goede berichten gehoord over de digitale versie van CB, maar die zijn wel een stuk duurder, maar als je niet kunt wachten c.q. een duidelijke test wilt, zou je die kunnen proberen.)

Francis: Van harte meid!!!
 
Hoi Francis,
Bedankt voor je reactie ik heb 2 dagen gewacht(hield het niet langer!!) en weer een vaag streepje, was nu trouwens een test van de etos...Nou weet ik nog niks... ben inmiddels 9 dagen overtijd en heb besloten bij de dokter te laten testen. Ik laat het wel weten oké.
Groetjes D'tje
 
Terug
Bovenaan