uh?

A

Anoniem

Guest
Hoezo ongeduldig?

Ronde 13, morgen NOD (als ik van een gemiddelde cyclus van 27 dagen uit ga; cycli lopen uiteen van 22 tot 31 dagen) en opeens de kriebels zo maar aan het eind van de middag.

Dus een test gepakt (stemmetje zegt "zonde van het geld, wachten tot dag 32!!") en getest om 16.30 uur 's middags.

Niet meteen iets te zien, wel een roze gloed in het zwangerschermpje van de test van het DA huismerk. De teststreep verschijnt meteen, donker paars rose. En na een minuut of 3, 4 een heel dun rose streepje. In het zwangerschermpje......

Echt een heel, heel dun licht rose streepje...... Zou het????? Uh? ....?

Liefs van vis78

Hoi hoi,

Ik ga je heel voorzichtig feliciteren.
Zoals je weet zeggen ze hier een streep is een streep.
Test over een dag of 3 nog een keer en dan met je eerste ochtendplasje.

Liefs Anouska

ook ik zeg heel zachtjes gefeliciteerd,
ik hoop dat ik morgen heel hard gefeliciteerd mag roepen
kus

Hoi vis78,

dat zou wel super super SUPER!!! zijn! Ga je morgenochtend nog een keer testen?
Ik hoop ¨echt voor je dat het raak is deze ronde!

Groetjes Janu79

Een streep is een streep!!!
GEFELICITEERD!!!
Liefs Mikkie

Ik hoop echt voor je dat het echt zo is!!!! Ik ga voor je duimen hoor!!!!

Vanmorgen vroeg weer getest, nu met clear blue en .......... een kruisje..... heel licht, maar wel een kruisje........ Zou het dan echt zou zijn na bijna een vol kalenderjaar en 13 rondes?????

Vis78

Hoi,
Ze zeggen altijd een streep is een streep, ook al is hij heel licht. Zonder het zwangerschapshormoon zou het streepje niet te zien zijn. Dus ik volgens mij kan ik je feliciteren !!
Morgen is ook mijn NOD-dag. Ik probeer me nog even in te houden om nu al te testen. Ben benieuwd of dat lukt.
Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan