uhhmmmmm vrijen??

mmm apart onderwerp ben wel benieuwd of er al iemand actief is geweest???
nouja actief
bij mijn eerste deden we het na 4 weken
is er al iemand of durven jullie niet??
ik ben nu bijna 3 weken verder maar lijk wel banger dan na de eerste zwangerschap ??
terwijl ik nu minder beschadigd ben van onder
gr marijke

Hoi Marijke,
Ik heb een dochtertje van nu 4,5 week en ik ben er nog lang niet aan toe. Ik ben tijdens de bevalling niet ingescheurd of ingeknipt en heb geen hechtingen. wel vond ik de bevalling heel erg heftig. Ik moet er mentaal nog niet aan denken om weer te vrijen.
Ben ook benieuwd hoe de andere hierop reageren.

groetjes Nathalie

Leuk onderwerp!
Eeehhh, om eerlijk te zijn heb ik soms  wel zin, maar omdat het nog steeds af en toe bloederig is daar beneden (het is nu 3 weken geleden) doen  we het nog niet..... ben deze keer ook niet uitgescheurd.
Bij mijn eerste duurde het 6 weken voordat we 'het' weer deden, maar toen heb ik behoorlijk wat hechtingen gehad.
Groetjes, Nicole

hoi hoi allemaal

Jayla is morgen 6 weken en wij hebben het na 4 weken gedaan

ik moet zeggen dat ik het super eng vond en kon ook niet echt genieten
was super zenuwachtig bang dat het pijn deedt
terwijl ik wel echt behoefdte had
nu komt de sex langzaam weer op gang om zomaar even te zeggen

groetjes mariella (mam van kaya en jayla)

Hallo allemaal,
Ik ben vandaag 3 weken geleden bevallen. Ik heb wel hechtingen en heb nog steeds een lichte vloeiing, daarom durf ik nog niet uit hygienisch oogpunt (raden ze je ook af als je nog vloeit is mij verteld geworden). Maar de zin is er wel weer... dus dat komt wel goed, denk ik. Nu is het wachten op het einde van de vloeiperiode.
Zijn er vrouwen geweest die tijdens die periode toch al sex hebben gehad, of was iedereen al zo snel van het vloeien af??

Groet,
Nymuee

Onze dochter is nu 4 weken oud. Nee wij hebben het nog niet gedaan. Al heb ik wel vreselijke zin. Ik ben ontzettend uitgescheurd geweest en het is helaas nog niet helemaal genezen. Waarschijnlijk zal de eerste x wel tegenvallen, maar dat moet ik nog ondervinden.
groetjes linda en femke

Wij wilden vorige week wel, maar ja met die bloedingen durfde ik niet, gelukkig maar een dag later bedacht ik pas dat het ook niet handig is zonder condoom, want dit was toch echt ons laatste babytje.
Pff, een condoom kopen is toch ook al eeuwen geleden!
Misschien toch nog even wachten tot het spiraaltje er in zit.

Hoi,
Na mijn eerste best heavy bevalling heeft het wel maanden geduurd hoor.
Ik moest er niet aan denken, en doordat onze dochter met de vacuum was gehaald, wat niet bepaald met zachte hand gebeurde..waren mijn spieren voor mijn gevoel uitgerekt tot op mijn knieen. Kon niet eens lang staan.
Ze hebben in- en uitwendig gehecht, waar ze een uur mee bezig waren..je kunt het je voorstellen!!
Moet wel zeggen dat het na al dat wachten wel beter is geworden.hahaha
En na de tweede bevalling die makkelijker was ging het beter.
Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen, en niets doen waar je niet aan toe bent.
Hoor ook weleens verhalen van vrouwen die van hun man maar weer ''moeten'', en dat dan de hechtingen er uit liggen...Of zelfs iemand die twee kindjes kreeg...9 maanden na elkaar..toe maar..
Lijkt mij niet ''normaal!!!'' Maar goed, ieder doet zijn eigen ding.
Groet en geniet vooral!!   RW

Terug
Bovenaan