Uhm dames..... ik ben weer zwanger

Niet geheel volgens planning maar 8 januari verwachten wij ons volgende babytje.

Nog bijna niemand weet het want ik vind het toch een beetje eng, 2 zwangerschappen zo vlak na elkaar. Kiron is nu 4 maanden....

Maar we zijn er wel heel blij mee!

Gefeliciteerd meid!
Leuk voor jullie.
Zal best schrikken geweest zijn.
Voel je je goed?
Geniet er maar van hoor!

Liefs, Petra

Gefeliciteerd!

Ben toch wel benieuwd hoe dit per ongeluk heeft kunnen gebeuren???

Buiten dat het ontzettend leuk is, zal het ook wel heeeeel zwaar worden denk ik toch?? Pff, 2 zo'n kleintjes. Maar wel leuk, ze hebben straks ook wel heel veel aan elkaar.

Hoe was je zwangerschap van Kiron? Heb je veel last gehad? En nu, al ergens last van??

Geniet ervan hoor!

X

Oh dat is vast en zeker even wennen voor je!
Geniet ervan!

Het zal best pittig worden denk ik.
En er zullen genoeg mensen vreemde opmerkingen maken.
Laat het langs je heen gaan.

gr.diane

Ik zal het even uitgebreid uitleggen. We wilden graag voor eind dit jaar weer zwanger zijn. Omdat ik altijd erg goed op de pil reageer zou ik die niet gaan slikken en een condoom hadden we geen zin in. Dus rond de vruchtbare periode ' voor het zingen de kerk uit''. We waren/zijn ons volledig bewust van het feit dat dat ook niet helemaal veilig was maar we hadden besloten dat we dat risico best wilden lopen. De kans is dan in ieder geval toch een stuk kleiner.... We zijn netjes voorzichtig geweest maar blijkbaar zijn we beiden erg vruchtbaar denk ik zo. Maar zoals ik zei, we wilden het risico best lopen en het is even schrikken maar we zijn er superblij mee.

Dat het langs de ene kant zwaarder gaat worden omdat Kiron nog maar 4 maanden is, is logisch. Maar mijn lichaam is blijkbaar nog niet volledig hersteld van de vorige zwangerschap. Ik merk nu al duidelijk verschil. Vorige keer heb ik echt nergens last van gehad, behalve een vermoeide periode in maand 4 en 5. Nu heb ik gisteren voor het eerst al een middagdutje met Kiron gedaan, huil ik om de haverklap en mijn onderrug doet zo'n pijn. En gelukkig nog niet overgeven maar deze ochtend was ik wel al misselijk, dus ik ben benieuwd.

Ach dit jaar is het me gelukt om niet op 1 januari te bevallen, heb ik gewoon weer een nieuwe kans ;-)

Liefs Lilian

Gefeliciteerd!! Probeer er weer van te genieten! En laat alle vervelende reacties maar lekker langs je heen gaan, ook al zal dat soms best moeilijk wezen! Geniet ervan meid en houd on op de hoogte he! en idd weer een kans om op 1 januari te bevallen hihi, welke datum is Kiron ook al weer geboren?

Liefs!!

Terug
Bovenaan