uhm... sex

Meisjes.. hebben jullie dat ook? Sinds ik weet dat ik echt aan de bak moet, ben ik totaal apatisch geworden voor sex. En m'n man eigenlijk ook. Terwijl het juist nu zo belangrijk is. Ik laat gewoon hele ovulatieperiodes gaan omdat ik helemaal naar word bij de gedachte... en nu?
Zonder vunzig te worden.. tips anyone?

Ha ha ha. Is wel een beetje herkenbaar. Vooral het MOETEN maakt het alles behalve romantisch. Heb verder geen tips voor je helaas. wij zitten nu in ronde 11 en dan wil je ook geen kans meer onbenut laten. Gelukkig hebben wij het er allebei wel voor over en als het ijs eenmaal weer gebroken is wordt het toch allemaal wel weer leuk :)
Succes

Ik heb ook niet echt tips: soms ben ik ook in staat om te zeggen ' laat maar' maar dan is mn vriend gelukkig vasthoudend...praten jullie er wel over? t is echt een lastig probleem he? t gekke is meestal dat t beginnen heel moeilijk is. als dat eenmaal is gebeurd gaat t meestal vanzelf is mijn ervaring. (he, alles klinkt dubbelzinnig als t over sex gaat...) misschien moet je er niet voor terugschrikken om een videoband te huren ofzo. kijken of t helpt? veel succes!

he hallo,

kan me wel vinden in wat de dames boven me geschreven hebben. het MOETEN staat soms zo bovenaan, dat de spontaniteit er van afgaat. dat is wel erg jammer vind ik, en inderdaad heb ik dan na de eisprong bijna geen zin meer (de 2 weken erna). maar ik denk dat ik zeker niet de enige ben!!

maar ook ik wil geen kans onbenut laten, we zitten nu in ronde 12...21/22juli nod....

succes
xx kimpansee

Terug
Bovenaan