uhm......

A

Anoniem

Guest
Max loopt nu al de hele middag rond met dit roze handtasje.....hahaha moet ik me zorgen gaan maken?

Aaaaaaaah,wat heb je toch een mooi mannetje.
Tja,en of je je zorgen moet maken........
Mijn zoon van 6 zegt wel eens;ooooh,mama,wat zit je haar mooi...mmmm,dan denk ik ook wel eens...haha.
Groetjes Tanja.

Wat een ontzettend leuke foto!!!!

Mooi ventje is het!

En of je je zorgen moet maken, tja....ik denk dat het allemaal vast wel goed komt.

Groetjes,
mama van Tijs

Ja Ilya, nu moet je echt ophouden..... Wat een dondersteentje, jij hebt elke dag wel wat te lachen met die boef!! En je weet zeker dat je die tas niet zelf hebt gegeven, leuk voor de foto?

En zorgen, zorgen...... Toch ook niks mis met een leuke schoonzoon op termijn haha.

Groetjes Susan mv Gijs en Sophie

het zal allemaal wel meevallen toch, als ik op bezoek ga bij mijn vriendin (die heeft drie meiden) is nick helemaal in zijn sas. Kan hij strijken, met de poppen spelen een prinsessenjurk aan doen  Dus dat tasje valt wel mee.

Maar wel een erg leuke foto.
Liefs sandra

Hahahaha Susan! nou ja zeg waar zie je me voor aan. :) heb hem heus mijn tasje niet zelf gegeven (haha al was het maar om het feit dat dat een vrij duur tasje is!) hij heeft hem de hele middag achter zich aangesleept.
En inderdaad eventueel een leuke schoonzoon te zijner tijd is niks mis mee, als ie me dan wel vertelt welke schoenen bij welke outfit passen. (dont worry, heb mezelf alweer een tik op de vingers verkocht voor het stereotyp hihi)

Ajuus, ilja

Dat krijg je als ze teveel teletubbies kijken..

Dan krijg je kopieer gedrag hè,...  ik ken het..

Esmé mv Kay

Ach Lukas zijn favo speeltje is de stofzuiger. Lekker handig toch? Kan hij mooi mee helpen.

Het is overigens een super foto! Heerlijk kereltje

Terug
Bovenaan