uhmmm hoe omschrijf ik dit....:)

Hey dames,

Er zijn hier veel mama's die al een of meerdere kindjes hebben. Hebben jullie bij de eerdere bevallingen ook hechtingen gehad? Zo ja ik merk nu dat dus mijn hele onderkant aan het veranderen is. Het voelt hard aan rondom de "oude" hechtingen. Ook lijkt het verder heel strak te staan en voel je nu dus waar ze toen hechtingen gezet hebben. Je voelt ineens een gat ertussen. Het is gewoon stug enzo en ben gewoon benieuwd hoe dat bij jullie is! Ik heb bij de eerste namelijk een totaal ruptuur gehad. Ben een beetje bang voor een tweede .....:(

Liefs Janne

Hoi Janne,

Ik ga helemaal met je meelezen. Ik heb gelukkig nog geen last van mijn hechtingen, maar heb bij de eerste ook een totaal ruptuur opgelopen. De tweede vind ik dus ook gewoon spannend. Ik ga zelf wel smeren met olie (weet even de naam niet) en ik hoop dat de tweede keer minder moeizaam gaat.
Hoop voor je dat je niet te veel last gaar krijgen van de "oude" hechtingen en dat niet te veel tegen de bevalling op gaat zien.

liefs

Hoi Janne,

Ik heb geen last daar meer van. Raar ook eigenlijk, als ik dat zo lees. Zou dat normaal zijn??
Heb je al een gesprek gehad met je VK over het inscheuren?? Ik heb het er al wel met de vk over gehad....ze hebben het nu in mijn dossier opgenomen. Ikhoop echt niet dat ik nog een keer zo inscheur...
Ik merk ook wel dat jij je daar heel veel zorgen om maakt....er is me wel gezegd dat je bij een tweede veel minder kans hebt om in te scheuren...dus dat hopen we dan maar hè.
Heb je er nu ook echt veel last van of voelt het gewoon heel raar aan? Anders toch even naar laten kijken. Misschien is het wel niet goed gehecht ofzo?? Geen idee.

Liefs

Hoi Janne,

Ik ben bij de eerst ook ingeknipt dus dat is 'misschien' minder erg dan totaal ruptuur. Maar ik moet zeggen dat ik er tot op heden nog geen last van heb of dat het anders voelt.

Misschien dat je toch even met je vk kan overleggen.

Succes.

Liefs

Hoi, heb een keizersnee gehad...
Maar bij mij is het ook verandert dat was de vorige keer ook zo.
Het is gigantisch opgezet.
Hele dikke lippen..
En uitgerekt vel.
Bij gemeenschap word het erger.
Gelukkig zie ik er zelf niks van maar voel het wel..!

Groetjes Natasja

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties hoop dat er nog meerdere volgen, want niet veel dames hebben er tot nu toe last van begrijp k! Het is ook gewoon net of er een baksteen op ligt op het moment. Je voelt t trekken zeg maar. Vervelend. Mijn moeder zei dat ze er ook regelmatig last van had tijdens de zwangerschap, dus ik ga er maar van uit dat het erbij hoort! Misschien mail ik wel even naar de VK, gewoon eens even navragen, k heb namelijk pas over 2 weken weer een afspraak...
Soms ook ineens weer het gevoel of k ongi moet gaan worden, wel vaker last van gehad in het begin, maar het is nu een poosje geleden. Ik voel de beeb nog wel goed bewegen hoor, dus dat is het niet :) Misschien maak k me ook wel te snel druk haha!

Liefs Janne

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties hoop dat er nog meerdere volgen, want niet veel dames hebben er tot nu toe last van begrijp k! Het is ook gewoon net of er een baksteen op ligt op het moment. Je voelt t trekken zeg maar. Vervelend. Mijn moeder zei dat ze er ook regelmatig last van had tijdens de zwangerschap, dus ik ga er maar van uit dat het erbij hoort! Misschien mail ik wel even naar de VK, gewoon eens even navragen, k heb namelijk pas over 2 weken weer een afspraak...
Soms ook ineens weer het gevoel of k ongi moet gaan worden, wel vaker last van gehad in het begin, maar het is nu een poosje geleden. Ik voel de beeb nog wel goed bewegen hoor, dus dat is het niet :) Misschien maak k me ook wel te snel druk haha!

Liefs Janne

Hallo,

Bij alle 3 al gehecht. Maar heb totaal nog nooit last van gehad voor een bevalling, nu ook nog niet. Maar ik zou wel als jou was er gewoon even naar laten kijken!
Want om nou nog 2 weken in onzekerheid te zitten is ook niet fijn. Dus gewoon even bellen of mailen zoals bij jou ook mogelijk is!

Sterkte hoor!

Terug
Bovenaan