uhoh...

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Oke mijn zoon is een papegaai en z'n moeder heeft last van "pottymouth', geen goeie combo!
Vandaag gingen we ff shoppen, want meneertje heeft besloten om vrijwel letterlijk overnacht uit als zijn broeken te groeien.
Tijdens het winkelen wilde Max perse uit het winkelwagentje om de benen te strekken (he! geen wonder dat zijn broeken te kort zijn met al dat gestrek) dus ik zet hem op de grond en hij rent onmiddelijk met volle overtuiging met een klap tegen een kledingrek aan, ik dacht nog "oei dat word brullen" maar nee, meneertje trek zijn mond open en roept heel hard 'Dammit!" Hahaha ik wist niet zo snel wat mijn reactie daarop behoorde te zijn en ik moest er ook zo hard om lachen eigenlijk.
Ik geef gelijk toe, het is geheel mijn schuld. Ik betrap mezelf de hele tijd op taalgebruik dat niet helemaal aan te raden in in de buurt van kinderen. Had geloof ik alleen niet vewacht dat het al zo snel echt iets uit zou maken, who knew dat ie ook snapte in welke situatie er "dammit" geroepen dient te worden.
Nou is Dammit nog niet zo heel erg...maar toch.

Overigens papegaait ie ook nette dingen hoor, haha hij zegt in perfect plat Utrechts 'doei!" En dat heeft ie niet van mij, haha ik heb een rare amerikaanse man die "doei" een van de meest amusante woorden in onze mooie taal vind (met "keuteltjes" op een goeie tweede plaats)
Haha arme Max, 't komt nooit meer goed met 'm met zulke ouders.

Ajuus, ilja

Hahahaha..... Daar sta je dan, met de mond vol tanden een kind dat je aankijkt van Jáh wat nou? Overigens, goeie reactie van hem hahaha. Tja, wat moet je anders dan lachen? Zolang hij het gewoon van jou hoort, kan je hem nauwelijks kwalijk nemen dat ie het zelf ook toepast, toch?

En wat zullen die twee kerels van je straks pret hebben om de nederlandse woorden, ik zie ze al helemaal zitten: heel hard keuteltje roepen en dan heel hard gaan lachen hahaha.

Nou Doeijjj,
Susan

Ik vroeg me toevallig vannacht af hoe je max opvoed. Doe je dat tweetalig? of is het voornamelijk engels....

Annemieke

whahahahahahahahaha oops!!
ik zou ook helemaal blauw liggen, je kan niet altijd streng zijn hoor...

liefs Jenneke mv Ivar

Whahahaha,.. lig helemaal in een deuk!!!!
Ha et graag willen zien. Moest gelijk aan South Park denken en het daarbij horende stemmetje hihi..

Vandaag trouwens  het kippenpak van Cissy gekregen, wat onzettend gaaf hihihih.. Ik heb hem net alleen even het bovenstuk aangedaan en wat ziet dat er scheetig uit!! De kleinste maat is idd veel te klein, maar de grotere zit perfect. We houden de kleine gewoon voor misschien nummer twee.

Ben er zo blij mee!!!!

THX!!!

Esmé mv Kay

ps: foto's volgen natuurlijk nog!

Oh kewl! Kan niet wachten op foto's van kipkluifje Kay (pfff zeg dat eens 5x snel achter elkaar!)

Ajuus, ilja

Oh ik had mijn lachen ook niet kunnen houden hoor. Geweldig ik had het wel willen zien.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan