uidelen op de psz?

A

Anoniem

Guest
MIjn zoontje word 30 september 3 jaar, dat is 13 dagen na mijn uitgerekende datum. Een feestje lijkt me dan niet zo'n goed idee omdat ik dan of nog in de kraamtijd zit of elk moment moet bevallen. Dus ik houd een feestje voor hem op 26 augustus, zodat we in alle rust nog zijn verjaardag kunnen vieren.

Maar hij mag dan ook uitdelen op school, zal ik hem dan ook rond 26 augustus al laten uitdelen of zal ik dat rond 30 september doen? Ik ben bang dat het verwarrend word voor hem als hij niet meteen mag uitdelen (hij is zich heel bewust van jarig = uitdelen op school). Hij denk op 26 augustus ook dat hij jarig hij is want dan word tenslotte het feestje gevierd. Wat zouden jullie doen??

je geeft zelf eigenlijk al aan wat jij t pretigst vind.
Je kan altijd even overleggen met de psz juf. Maar ik zou zijn verjaardag gewoon vieren wanneer t jou uitkomt.
Hij weet toch niet wanneer dat precies is en t is niet dat je er een half jaar tussen houd ofzo.
T blijft wel verwarrend voor hem als er wel familie ofzo langskomt op zijn echte verjaardag....

Zelf vier ik op de peuterspeelzaal regelmatig verjaardagen van kinderen op een dag dat ze niet echt jarig zijn. Namelijk als ze in de vakantie jarig zijn ofzo.
Maar dan zeg ik er eigenlijk altijd bij..je bent nu niet echt jarig, we doen net alsof.

En voor t kind is t net zo leuk.

Maar kies gewoon wat je zelf te meest practisch vind. Je zoontje heeft nog geen idee van data en tijden.

Ik zou het denk ik dan ook op de 26e doen. Hij weet toch nog niet wanneer hij "oficieel" jarig is. Scheelt inderdaad weer wat verwarring.

Miriam.

Terug
Bovenaan