uit bed gevallen

A

Anoniem

Guest
hoi
mijn dochter kan sinds kort een klein beetje kruipen, en is nu vanochtend na de ochtend voeding uit bed gevallen
ze huilde maar even, en we zijn ons beide rot geschrokken.
ze was snel te troosten.

alleen ken dit nu kwaad, ze is wel op haar hoofdje gevallen, maar je mag het plekje wel aanraken.
beetje warig he, maar maak me opeens een beetje zorgen, vond het zo stom van me zelf, dat ik niet beter opgelet had.

zij heeft echter nergens last van , lachte veel en was lekker vrolijk, en mama voelt zich schuldig

ja dat zijn en blijven altijd van die moeilijke dingen,he????
kun je het bedje niet lager zetten????
brian die kan al een aantal weken omrollen en hij rolde dus ook in zijn bedje om.
had ik eigenlijk(heel stom)niet echt bij nagedacht.
ik had hem op bed gelegd en hij begon na 5 minuten te huilen,en ik dacht laat maar even liggen(dat doet die vaker en dan valt die in slaap)
toen ik na 10 minuten ging kijken bleek die met zijn beentje klem te liggen tussen de spijlen,ik voelde me echt heel stom toen.
wij hebben toen een kussen gekocht en er tegen aan gehangen.
maar ik heb me daar nog wel even schuldig over gevoeld.
maar misschien is het een idee,om het bedje lager te zetten.

groetjes kim

ze lag toen niet in der eigen bed, maar in ons bed.

ze slaapt bij ons op de kamer, in haar eigen bedje en na de ochtend voeding slaapt ze dan nog even naast me.
ging tot vanochtend dus altijd goed.

komt ook mischien omdat ik zelf al tijden slecht slaap.
ik geef bv, en ze heeft vanaf 5 wk tot 4 mnd doorgelapen. en daarna komt ze nu minimaal 2 keer snachts voor voeding.
ben dus erg moe, slaap weinig en slecht.

jeetje, dat is schrikken zeg. En ja, dan voel je je stom, maar een ongelukje gebeurt iedereen hoor! Nu let je gewoon de  volgende  keren  extra op.
Als je twijfelt moet je er natuurljik even mee naar de ha. Maar als ze nergens last van lijkt te hebben, dan zou ik het even aanzien. Even opletten of vandaag alles normaal gaat, drinkt ze goed, is ze alert en  vrolijk, slaapt ze goed, dan zal het waarschijnlijk wel meevallen allemaal. Maar, bij twijfel dus wel even langs de dokter he!

oh ja trouwens, ik doe het ook  vaak zo, na de ochtendvoeding nog even samen slapen. Ik zorg dan wel altijd dat yanick aan de binnenkant ligt, dus tussen papa en mama in zodat hij niet van de rand kan vallen. Het dekbed gaat dan heel laag, daar is het nu toch warm genoeg voor.

Dat is schrikken!! Gelukkig is het goed afgelopen.
Als ze verder gewoon vrolijk is en verder niks aan haar merkt kun je er wel van uit gaan dat alles goed is met haar.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan