Uit bed klappen.. Seks tijdens zwangerschap

<p>Goedemorgen dames!</p><p>Ik ben nu 5+3 zwanger, allemaal nog heel pril dus. Het is ook ons eerste kindje, dus het is allemaal super spannend en wat zoeken!</p><p>Sinds ik weet dat ik zwanger ben, had ik wat schrik om opnieuw seks te hebben met mijn vriend. Heb hier enorm veel over opgezocht en natuurlijk wordt overal bevestigd dat dit geen kwaad kan voor de baby.. Maar toch ?</p><p>Ondertussen is het wel een keertje gebeurd en ben ik erna met een bang hartje naar de Wc gegaan. Het geeft me dus toch wat stress..</p><p>Bij jullie ook herkenbaar? ? Hoe gingen jullie hiermee om? </p>
 
Klopt, het kan inderdaad geen kwaad! Kan hartstikke fijn zijn en je baby heeft een keurige airbag genaamd baarmoeder, haha. Hier overigens vrij weinig bedactiviteit, ben zo misselijk (8 weken) moet er niet aan denken, haha!

Gewoon doen wat fijn voelt hoor, in principe kan je de hele zwangerschap gewoon seks hebben! Het mag niet meer als je vliezen gebroken zijn en ik geloof 6 weken na de bevalling. Dan zijn er wel risico's. Maar geloof me, dan staat je hoofd er toch al niet naar. :D
 
Terug
Bovenaan