Uit bed klimmen!!

Hoi,

Mijn jongste is bijna 1,5, vandaag klom hij voor het eerst zelf uit zijn ledikant, nu had ik gelukkig de deuren van zijn broers en het traphekje dicht, maar ik vind het wel vroeg! toen die andere 2 zo klein waren hadden we nog geen trappen, ben zo bang dat 1 van de oudste 2 een keer het hekje niet goed dichtmaakt!
Hoe doen jullie dit??

Gr MJ

Mijn nichtje heeft de bodem van het bedje eruit gehaald en het matras op de grond gelegd (evt. kan dat weer op de bodem). Zo lag het matrasje zeker 7 cm lager en duurde het weer een paar maanden tot achterneefjes er weer uit konden klimmen. Er mag geen ruimte tussen het matras en de onderkant van het bed zitten.

hey,

Ik denk dat ik dat morgenochtend eens ga proberen!
Hoop dat dat kanbij ons bedje, ik ga dadelijk sowieso eens even praten met de oudste 2 over het hekje, ze mogen het gewoon niet openen en moeten mij roepen, ze zijn toch rond de zelfde tijd wakker dus dat zou geen probleem moeten zijn!
Maar ga idd eens kijken of dat matras met bedbodem op de grond kan!

Gr MJ

Een haakje boven aan zijn deur. Waar je oudsten niet bij kunnen. Dan kan hij wel uit bed, maar niet uit zijn kamer.

Een haakje boven aan zijn deur. Waar de oudste twee niet bij kunnen. Dan kan hij wel uit bed, maar niet uit zijn kamer.

Een haakje op de deur, hoog genoeg zodat je oudsten er niet bij kunnen. Dan kan hij wel uit bed klimmen, maar niet zijn kamer uit.

Terug
Bovenaan