Uit blijven menstruatie

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben gestopt met de pil, vanaf het begin wel meteen gemenstrueert. Met cyclussen van 28-27-33-27-28-32 dagen. Nooit helemaal regelmatig maar dit is ook niet onregelmatig t noemen denk ik? Wij zijn nog niet begonnen met onveilig vrijen. We hebben besloten na de eerst volgende menstruatie willen gaan starten. Maar inmiddels zit ik al op cyclus dag 35, ik maak me een beetje zorgen inmiddels. Ik ben mij er van bewust dat dit wellicht kan komen doordat ik naar mijn mening gezonde spanningen wel had omdat je uit kijkt naar zo'n spannende tijd. Maar of ik nou echt stress heb waardoor het uit kan blijven??? Zo zal ik het zelf niet noemen. Mijn zus heeft PCOS, ik hoor wel eens dat dit in families vaker voor kan komen. Echter heeft zij altijd al problemen gehad met haar menstruatie en dat bleef maanden uit. Dat is dus geen vergelijking lijkt mij? Ik kan mij niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was toen ik begon met menstrueren. Het lijkt mij positief vanaf ik gestopt ben met de pil direct ben gaan menstrueren? Wat denken jullie er van?</p><p> </p><p>Bedankt voor jullie reacties alvast! </p><p style="text-align: right;"> </p>
 
Je kan je laten onderzoeken op pcos omdat het in de familie zit voordat jullie aan kinderen beginnen. Heb je al een testje durven doen want geen enkel voorbehoedmiddel is helemaal 100%
 
Hoi girafje,
Bedankt voor je reactie. Kan dat ja? Ik maak me niet zo zeer zorgen over me menstruatie. Maar ik heb nu wel een spanning gevoel ontrent dat er een mogelijkheid is voor PCOS. Mijn oma heeft ook vruchtbaarheids problemen gehad, onduidelijk wat het toen was door generatie verschil. Het zit wel een beetje in de familie zeg maar. Ondanks ik blij ben dat ik wel direct menstrueerde, maak ik me daar wel zorgen over. Het is niet zo dat ik de klok er op kan zetten zeg maar. Ik dacht dat je altijd eerst 1 jaar moest proberen zelfstandig kinderen te krijgen? 
 
Hoi girafje,
Bedankt voor je reactie. Kan dat ja? Ik maak me niet zo zeer zorgen over me menstruatie. Maar ik heb nu wel een spanning gevoel ontrent dat er een mogelijkheid is voor PCOS. Mijn oma heeft ook vruchtbaarheids problemen gehad, onduidelijk wat het toen was door generatie verschil. Het zit wel een beetje in de familie zeg maar. Ondanks ik blij ben dat ik wel direct menstrueerde, maak ik me daar wel zorgen over. Het is niet zo dat ik de klok er op kan zetten zeg maar. Ik dacht dat je altijd eerst 1 jaar moest proberen zelfstandig kinderen te krijgen? 
 
Ja precies, dat is ook een beetje mijn gedachte gang er achter. Je zal inderdaad denken, als het in de familie zit, is het bezoekje aan de gynaecoloog waard?! Ik wacht nog even morgen af. Daarna toch maar eens vragen of ze iets voor mij zouden kunnen betekenen. Bedankt voor je snelle reacties! ?
 
Terug
Bovenaan