<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben gestopt met de pil, vanaf het begin wel meteen gemenstrueert. Met cyclussen van 28-27-33-27-28-32 dagen. Nooit helemaal regelmatig maar dit is ook niet onregelmatig t noemen denk ik? Wij zijn nog niet begonnen met onveilig vrijen. We hebben besloten na de eerst volgende menstruatie willen gaan starten. Maar inmiddels zit ik al op cyclus dag 35, ik maak me een beetje zorgen inmiddels. Ik ben mij er van bewust dat dit wellicht kan komen doordat ik naar mijn mening gezonde spanningen wel had omdat je uit kijkt naar zo'n spannende tijd. Maar of ik nou echt stress heb waardoor het uit kan blijven??? Zo zal ik het zelf niet noemen. Mijn zus heeft PCOS, ik hoor wel eens dat dit in families vaker voor kan komen. Echter heeft zij altijd al problemen gehad met haar menstruatie en dat bleef maanden uit. Dat is dus geen vergelijking lijkt mij? Ik kan mij niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was toen ik begon met menstrueren. Het lijkt mij positief vanaf ik gestopt ben met de pil direct ben gaan menstrueren? Wat denken jullie er van?</p><p> </p><p>Bedankt voor jullie reacties alvast! </p><p style="text-align: right;"> </p>