uit de autostoel klimmen

Hoi,

Stijn is nu 19 maanden en lekker ondernemend, harstikke leuk maar niet altijd handig.

Gister zat hij bij me in de auto, ik kijk even in de achteruitkijk spiegel, zit meneer met beide armen uit de gordels. We hebben een maxicosy Toby, zo een waarbij de gordels in positie blijven staan. Ik heb al geprobeerd om ze strakker aan te trekken, maar goed dat helpt ook niet helemaal.

Heeft er iemand tips, zijn er meer die dit hebben.

Carina

Hoi

Wij hebben de römer king plus en de maxi cosi ? even geen idee welk type. Maar met deze stoelen hebben wij er geen last van want je kan de schouderbanden strakker trekken zodat ze mooi aansluiten op het lichaam van het kind.
Heb het al wel vaker gehoord en gelezen over de Tobi. Misschien dat er inmiddels in de winkel tips zijn of een middel om ze vaster te zetten.

Succes

hoihoi
bij mij idem dito!!! mn zoontje haalt in de wagen, in het autostoeltje en in het fietszitje steeds zn armpjes door de gordels, zodat ie helemaal naar voren kan gaan hangen en eigenlijk alleen maar om zn middeltje nog vastzit. weet ook niet wat ik eraan moet doen. ben ook benieuwd naar tips...
groetjes van petra

Hoi Carina,

Ook onze zoon (24/11) haalt overal zijn armpjes tussen de gordels door en dat deed hij dus vorige keer ook in de auto. Ik heb mijn zoon uitgelegd dat hij dat in de auto nooit mag doen, en nu doet hij het niet meer. Echte goeie tip heb ik verder niet.

Ben wel benieuwd naar tips.

Gr Liesje

Pffft, ik zou me echt even het apezuur schrikken!

Wij hebben ook de Romer King, dus geen probleem. Maar is er niet iets van een bandje ofzo dat je tussen de 2 armgordels in kan zetten, ter hoogte van z'n borst?
Of zoek eens of MaxiCosi een klantenservice heeft (ff googlen); bellen of zij hier al een oplossing voor hebben!

Succes met zoeken en ik hoop dat je binnenkort weer veilig kunt autorijden met je boefje!

Jacoline.

Hoi,

Ik heb weleens gehoord dat een bandje er tussen gevaarlijk is en dat de gordels dan niet meer doen wat ze moeten doen. Dit heb ik gehoord in een winkel, maar weet het verder ook niet.

hoi,
hier hetzelfde!! wij hebben ook dezelfde autostoel en lynn doet het ook regelmatig. idd erg vervelend en ook ik heb er geen oplossing voor. Ik kan het wel tegen haar zeggen maar de eerst volgende keer doet ze het toch  weer.
Nou hoop dat er toch nog iemand komt met een tip!!
groetjes cobie

Terug
Bovenaan