Uit de bil gesneden....

Vandaag de groeiecho gehad. Weer een groot kindje op komst, heerlijk bolle wangen en een bol buikje. Onze vorige docheter was 4205 gram bij bijna 38 weken zwangerschap. Deze gaat dat ook halen. Haar voetje is al 6 cm!!! en ze weegt bijna 2 kilo.
Ik ben 30 weken zwanger nu en heb officieel nog 10 te gaan...
Maar voor de zekerheid moet ik suiker prikken om zwangerschapssuiker uit te sluiten, ik denk niet dat dat het is aangezien mijn kindjes allemaal niet zo klein waren... Stukje 4-d echo liet zien dat onze muppet precies weer lijkt op papa, net als mijn jongste dochter, zo uit de bil van papa gesneden...

Leuk!! Hopelijk heb je geen suiker maar idd als je andere kids ook al een goed gewicht hadden dan zal dat wel niet het geval zijn. Wel goed dat ze het desalniettemin even checken.

Leeft nu al op de grote voet, hihi. Leuk he, dat je zoveel dan al kan zien! Hier lijken de broer en zus volgens de echo veel op elkaar. Echt een mengelmoes van ons twee dus!

Grootte van het voetje hoeft niet zoveel te zeggen over het gewicht natuurlijk ;) Als ik kijk naar onze oudste, die had (en heeft) grote voeten (met 26 weken al 5 cm) maar die is alleen maar lang en niet super zwaar. (Met 40+1 geboren met 3380)
Maar wat je zegt, de rest van jou was ook niet al te licht. En ze worden er geloof ik meestal niet lichter op ;)

Pff 2 kilo bij 30 weken...Dan komt pas echt een beetje bij mij in perspectief hoe licht onze muppet is..(Die van ons was bij ruim 31 weken bijna 1300 gram)

Die van mij was 4240 dus ook ik heb vrees haha het zal.geen schattig lief klein poppetje worden denk. Nu ee lange benen dunne buik dus ben benieuwd.

Met die suiker zal het wel mee vallen.

Ik krijg met 32 weken een groei echo. Ze waren t vergeten, dus krijg t iets later.. Onze dochter was 4120 gram en onze zoon 4700. Vind t dus niet erg als ze t evt eerder op gang helpen, t moet er wel uit! :)

Terug
Bovenaan