uit de box willen

hoi hoi

effen een vraag hoe doen jullie dat sverre zet een grote mond brult de hele boel bij elkaar als hij de box in moet. dit is elke ochtent omdat ik wat in het huishouden wil doen. en het is wel handig voor als oma men nichtje om moet kleden of naar de wc moet. dat de box er nog staat. hoe doen jullie dat? probeer hem ook afte lijden maar heeft geen zin.

doei doei lucy

eerlijk gezegd is bij ons de box al 6 mnd de deur uit.
Dit vanuit laxheid hoor, hij moest voor de verkoopfoto's van ons huis ff de kamer uit en hebben hem gewoon nooit weer gebruikt.

Als ik mijn handen even vrij wil hebben zet ik dochter lief in haar stoel met iets te doen. Dat vind ze helemaal niet erg, vooral niet als ze naar Bumba mag kijken ;)

Groetjes

Hoi,
Wij hebben de box nog staan maar gebruiken hem bijna niet meer dus gaan hem ook opruimen binnenkort.
Heel af en toe vind ik het nog handig als ik zoonlief echt even niet kan gebruiken bij wat ik aan het doen ben en hij zich zelf niet kan vermaken. Maar hij zet het ook op een brullen als hij de box nog inmoet.
Dus ik herken het. Even in de stoel is idd een idee. En de tv zet ik ook wel eens aan met een leuk filmpje ja.. Wat ik soms wel eens doe is met eten koken hem in de keuken in zijn stoel erbij zetten en dat iets in zijn handen geven; maatbeker en lepel oid.
Maar ik vind het dus ook lastig, ik moet er zelf nog meer ervaring in krijgen denk ik of er wat creatiever in worden??
Succes ermee

Daniel vind het heerlijk om af en toe nog in de box te spelen. Zeker als hij een beetje moe is, dan heeft hij een lekker plekje voor zichzelf. Maar als hij te moe is, is het niet goed. Het scheelt misschien dat wij zo'n kinderdagverblijfbox hebben, de bodem zit dan onveer op aanrechthoogte, dus dan kan hij alles goed overzien:)

Groetjes, Yvette

Hoi Lucy,

Wij hebben de box ook alweer een maand of 2 weg gedaan. Meestal hobbelt hij wel achter me aan als ik wat huishouden doe (of ik doe hte tijdens zijn slaapje of in het weekend). Als ik hem echt even kwijtwil, zet ik hem in zijn kinderstoel. Vooral met koken erg handig. Kan hij alles zien en loopt mij niet in de weg.

groeten, Kabo

Hoi,
Bij al mijn kinderen heb ik de box maar tot rond de 7 maanden gebruikt, daarna vonden ze het gewoon te saai en wilden ze bewegingsvrijheid. Ik ga wel gewoon naar de wc en doe ook gewoon het huishouden hoor. Vind het juist goed als mijn kinderen leren zichzelf bezig te houden. Ik heb altijd wel een behoorlijk kindvriendelijk huis gemaakt. Dat scheelt een hoop, hoef je zelf niet zo ontzettend op te letten en je hoeft niet telkens dingen te verbieden. Er zijn toch altijd al genoeg dingen die echt niet mogen ( aan gasfornuis zitten of afvalemmer open doen, knopjes van de tv etc).
En ja, vallen ofzo kan altijd. Is vervelend, maar hoort er wel bij. Zo leren ze ook.
Ivy

de box staat hier een beetje voor de sier en voor een plekje van de knuffelbeesten te geven haha..
Sam zit er nooit meer in ook omdat hij dat gewoon niet meer wilt..hij stond een tijdje terug nog op de een na laagste stand en toen klom hij er gewoon uit!!
Kwam ik de woonkamer in en zat ie op de bank haha...dat is raar hoor

Maar het is ook wel logisch dat ze het niet meer willen natuurlijk..kunnen lopen en gaan en staan waar ze willen en dan is zo'n box met spijlen aan alle kanten natuurlijk ineens een verschrikkelijke beperking voor die kids...

Gewoon lekker uit die box laten zou ik zeggen en af leiden met andere dingen..misschien kinder fauteuiltje kopen en voor de tv zetten of wat iemand anders al zei..met pollepels en pannen laten spelen werkt hier ook perfect!
Ook als ik de was ga doen mag sam meehelpen met de was in de machine doen of in de droger..of uit de droger halen en meehelpen "opvouwen" dan legt hij alles op 1 stapel haha..
Zo kan je je huishouden doen en heb je geen last van gejengel! Ik probeer hem in het huishouden te betrekken zodat het voor hem iets spannends is en voor mij gewoon makkelijk is omdat ik het kan doen zonder op hem te hoeven letten!

Succes :)

Terug
Bovenaan