uit de DIP!!

Ha meiden,
Erg bedankt voor jullie lieve reactie op mn dip-verhaal!!Dat helpt echt enorm wat erg prettig is en ik ben er weer helemaal uit hoor!!!En dat nog wel zonder chocola want daar ben ik niet zo zot op, ben waarschijnlijk het enige meisje die zich daar dus niet de rambam in eet, wel zakken vol snoep en drop en dit is weer minder goed voor het innerlijke gestel,maar ja af en toe even smokkelen moet kunnen toch!!
Denk nog wel steeds dat ik ongi word want ik had ook een hele lichte bloeding en dat heb ik vaker een paar dagen voordat de red.duivel er echt is,maar het troost mij enorm dat ik een heerlijke zoon heb en hoe jammer het ook is dat hij geen broertje of zusje krijgt (al heb ik de hoop echt nog niet opgegeven)ik weet ook heel goed dat vele van jullie (nog)geen kind(eren)heeft en die wens is denk ik vele malen groter en dat is dus ook veel erger vind ik, ik zal ook enorm voor iedereen duimen want ik gun iedereen en vooral JULLIE zo,n wonder toe en zal jullie via dit forum ook steunen waar ik kan!!!!
Tot gauw en we blijven ervoor gaan, of niet dan,
Groetjes pluk

Lieve Pluk,

Graag gedaan hoor!! Zo trekken we elkaar ombeurten weer uit al die putjes hier! En een 'laddertje' om uit die put te komen is er toch meestal een met wat extra treedjes omdat iedereen elkaar hier zo goed begrijpt!

Tot snel.
liefs, Suus

Terug
Bovenaan