uit de lucht schieten?

A

Anoniem

Guest
weet je wat ik laatst dacht?
stel nou dat ik net zwanger ben, en omdat wij om de dag klussen... ik het vruchtje uit de lucht schiet haha
oftewel dat als mijn vriend komt dat hij het vruchtje 'raakt'en da het dan mis gaat.haha
volgens mij kan dit helemaal niet wel?

Hahaha, wat beschrijf je dat toch weer grappig plastisch!! Moet altijd wel lachen om die typische Fiepke berichtjes(is  heel positief bedoeld hoor!!)
Volgens mij  kan dat niet. heb een gyn wel eens horen zeggen dat je  je baarmoeder  kunt zien als een boterham met dikke pindakaas. Leg daar maar eens een korrel suiker op, vouw hem dicht en schud dan de korrel  suiker er maar eens tussen uit!  
En nee, deze gyn heette geen fiepke(). Vond het  een helder metafor, die mij dus zegt dat je eitjes dus niet gewoon uit de lucht kunt schieten.

hoop dat  je er wat  aan hebt
xxx Annette  

volgens mij kan dat niet hoor. haha
hb gelezen dat de zaadjes best wel hun best moetn doen om bij het eitje te komen. en dat ze worden geholpen door   het slijm van de baarmoederhalsmond. ofzoiets.
dus als je mannetjes ze derin schiet om het zo maar even te zeggen. dan komen ze niet bij het eitje terecht daar moeten ze eerst voor zwemmen.

hihi ja sorry maar ik doe dat in het dagelijks leven ook. heb het van mijn vader.
probeer aan alles een positieve draai te geven, en mensen te laten lachen, gebeurt veel te weinig, kijk eens om je heen als je in de stad loopt, allemaal chagrijnige mensen, dat is zonde.
lachen is gezond dus waarom het niet vaker doen

das het mooie aan mensen toch?
ik ben ook wel een humor persoontje,en als jij het zo voelt,in die woorden,dan moet en kan je het toch niet anders zeggen..
ga maar lekker door zo,niemand heeft er last van hihi  

Jaaaaaaaa dat is echt weer zo'n heerlijk typisch fiepke berichtje....
Wat ben jij toch een lekkere droogkloot!
Er komt je iets in het hoofd en plop het is gezegd of geschreven!!
Nou Fiep ik denk dat er ook helemaal   niks met het eitje kan gebeuren hoor...
Ze zeggen toch ook dat je zonder gevaar kan blijven sexen in iedere fase van de zwangerschap? dus.........

Dikke kus Linnepinnie

Terug
Bovenaan