uit de slaapzak! maar....

hoi hoi,

sinds 2 weken is onze vent uit de slaapzak en slaapt nu onder een dekentje met een overtek eromheen....

het slapen gaat wel goed maar toch wel 3 x per week wordt hij om 04.00 wakker is is ALLES nat! zijn hele pyama en het matrasje ook...

Nu komt het omdat hij op zijn buikje slaapt met zijn knietjes opgetrokken (ziet er wel weer lief uit :))
maar al zijn plasjes lopen dus richting naveltje en dus loopt de luier over! achter bij zijn billen is ie nog helemaal droog!

kennen jullie dit probleem ook (vast alleen de mama's of papa's van een jongentje) en hoe lossen we dit op??

XX jazzmom

Wij gebruiken de grootste maat luiers van de Aldi. Daar gaat het over het algemeen goed mee (soms is het 's ochtends nog wel nat).
Er schijnen inleg velletjes voor luiders te zijn (ik geloof bij de Hema te koop). En anders wellicht de voorkant van de luier wat hoger vastmaken?

Ik hoop, dat ons mannetje snel zindelijk wordt (lijkt hij nog niet zo'n interesse in te hebben, hoewel het "bewateren" van de tuin toch wel héél leuk is...)

Groetjes, Marijon

Ik heb dan wel geen jongen, maar toen charlotte in haar gipsbroek zat en nu ook nog in de camp hadden wij het zelfde probleem, maar dan anders om, aangezien zij op haar rug ligt.
We hebben het geprobeerd met de luier achterstevoren aan, en dat ging goed en nu doen we het gewoon aan maar een maatje groter.

Misschien dat dat bij jullie ook helpt?

groetjes
Marielle

Ik heb dan wel geen jongen, maar toen charlotte in haar gipsbroek zat en nu ook nog in de camp hadden wij het zelfde probleem, maar dan anders om, aangezien zij op haar rug ligt.
We hebben het geprobeerd met de luier achterstevoren aan, en dat ging goed en nu doen we het gewoon aan maar een maatje groter.

groetjes
Marielle

groetjes
Marielle

Terug
Bovenaan