<p>op dit moment zit ik met de haren in het hoofd. Ik ben weg gegaan bij mijn ex omdat het niet meer ging. we hebben toen afgesproken dat ook hij ook de vader is. en dat ze gewoon naar hem toe mag, Alleen ik krijg op dit moment heel erg mijn twijfels. </p><p>Hij heeft haar afgelopen maandag gehad ik kreeg toen een telefoontje toen ik aan het werk. Ja shelby ik heb Ilana bij mijn buurman afgezet ik had er geen zin meer in. Oke.. ik heb haar toen gelijk gehaald helaas kreeg ik toen de horen dat hij haar voeding was vergeten die had hij nog op de tafel laten staan. Gelukkig had ik lieve buren en hadden eten voor haar gehaald. alleen ik vind het wel lastiger worden. </p><p>Ik was ook op bezoek bij mijn ex om zaken te bespreken het huis was zo vies dat niemand daar in wilde wonen. Ik heb toen nog een halve dag gepoetst voor hem. Maar wel duidelijk gezegd dat hij het nu echt moest bijhouden helaas tot hij dat niet en ik blijf geen gekke henk. Wat zouden jullie doen aan de eene kant wil ik hun niet scheiden aan de andere kant hij gaat dat weekend alleen werken en brengt ze naar zijn ouders... </p>