Uit elkaar

<p>Beste Dames,</p><p>ik moest van de week weg bij mijn vriend omdat ik van al de ruzies zat ben en hij gebruikt ook van alles.  Maar de probleem is hij heeft mij niet mee geschreven als medehuurder en nu ben ik tijdens bij mijn ouders. Nu kan ik niet “makkelijke” aan een wonning te komen. Hebben misschien een van jullie ervaring mee ? Ik zal heel graag advies hebben. Want op dit moment weet ik niet wat moet ik doen . HEEELP !!!</p>

Kun je een tijdje bij je ouders verblijven?Zo ja, probeer dan even tot rust te komen. Met de feestdagen zijn de meeste woningbouwverenigingen maar beperkt open en vaak ook alleen voor bepaalde zaken. Vanaf 2 januari overal naar toe bellen, (je kunt je vaak online al wel inschrijven) leg telefonisch je verhaal uit, of ga langs.Voor nu kun je niet veel doen, dus even alles laten bezinken en tot rust komen is niet verkeerd 

Oh ja en vooral blijven bellen, iedere week maar weer vragen of ze al wat voor je hebben. Dit kan soms echt helpen. 

Dat licht helemaal aan de gemeente waar je woont. Ik ben dakloos en alleenstaande moeder van baby van 16wk en krijg geen urgentie. (Amsterdam)

Terug
Bovenaan