uit eten geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Wij zijn vanavond met de familie van mijn man indisch gaan eten. Het was echt super gezellig. Marissa heeft eerst lekker een paar stukjes kroepoek gegeten. Toen een beetje kippensoep van mij en als toetje een bolletje vanille ijs. Ze is zo ontzettend lief geweest, ze heeft echt geen kik gegeven en heeft heerlijk om zich heen zitten kijken. Ze  heeft ook ongegeneerd met de kok zitten sjansen. Ze wierp hem steeds haar meest verleidelijke blik en als hij dan naar haar zwaaide dan zwaaide ze met twee handen terug, de uitslover . Al met al een hele geslaagde avond en we waren er super trots op dat ze zich zo fantastisch gedraagt. Je kunt haar echt overal mee naar toe nemen.

groetjes Linda

Hee wat leuk dat het zo goed ging en gezellig was!
Kroepoek is mijn zoontje gek op!!
Dus Marissa is ook zo'n grote flirt, ha ha
Fijn dat het goed ging, voor herhaling vatbaar weet je dus
nu mooi weer!!

Fijne avond nog!

Hey!!

Wat super leuk om te horen dat het goed is gegaan!! En idd heeel veel kindertjes houden van kroepoek!!

Rik zit helaas in zijn fase dat ie het nog met net 10 min. volhoud in een kinderstoel en dabegint ie met te zeggen UIT UIT UIT en dan als we niet snel genoeg reageren dan is het krijsen en tieren of hij klimt zelf wel uit de stoel!!

Maar goed straks zal dat wel weer beter gaan!!

In iedeer geval fijn dat het bij jullie voor herhaling vatbaar is (en dus wel lekker doen hé!!)

X Saskia
mv rik 04-07-07

Hoi Linda,

Wat leuk hè dat dit soort dingen steeds makkelijker gaan.
Ben je dan ook niet vreselijk trots op je kleine meid de hele avond?
Wij hadden Bas laatst mee naar een BBQ. Hij zat daar prinsheerlijk in zijn kinderstoel. Echt te sjansen met mijn tantes. Hij kreeg zo links en rechts af en toe eens wat toegestopt (vooral fruit en stokbrood). Hij had het 's middags een uurtje extra geslapen, dus hij hield het ook heel lang vol. Echt genieten!

Groetjes, Karin

hoi,

leuk dat het zo goed gaat als je haar meeneemt! Dat is dan dubbel genieten.
Hhaha wel grappig om te lezen dat ze sjanst hihi dat doet onze Sarah nl ook met bijna iedereen als we ergens heen gaan.
Is grappig om te zien inderdaad.

Geniet lekker van jullie meisje

Tamar

Zo zo, jullie gaan nogal eens buiten de deur eten! Eerst naar de Mac en dan weer naar indier... Maar superleuk, toch dat het zo goed ging! Het klinkt echt enorm gezellig.
Ons kindje slaapt van 19:00 uur tot 's ochtends. Die kunnen we echt niet meer meenemen naar een restaurant 's avonds. Dus geniet er nog van. Nu het nog kan!

@Babybelle

Marissa gaat inderdaad wel echt later naar bed, maar haar neefje was ook mee. Hij is 6 dagen ouder dan Marissa en hij gaat ook altijd om 19.00 uur naar bed. Maar we waren al om 17.15 in het restaurant en zij waren om 18.45 weer thuis. Wij zelf om 19.15. Lekker op tijd dus voor mijn neefje. Laat je dus niet tegen houden door het slaapje van je kind. Als je lekker vroeg gaat ben je ook lekker vroeg weer thuis. Het andere voordeel is ook dat het rond die tijd nog helemaal niet druk is in restaurants en je je dan ook niet zo schaamt als ze wel wat meer herrie maken.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan