uit eten

A

Anoniem

Guest
hoi dames

zit effe met een dilemma,nu wilde vader van mn vriend met ons uit eten.maar we zijn eigenlijk nog nooit echt met anouk uit eten geweest.ik weet het is geen stil zitter,wat zouden jullie doen???zijn er in elk restaurant tafelstoelen???denk dat we naar de chinees gaan.wat geef ik haar dan.kindermenu????
wat zal ik doen........iemand tips

gr twijfelkont(haha)

Hoi Petra,

Wij nemen Marissa altijd mee als we uit eten gaan, maar Marissa is wel een rustig kindje. Vaak koop ik voor we gaan een nieuw speeltje. Bij het Kruidvat heb je echt leuke dingen voor een paar euro. Ze is dan al druk met uitpakken en omdat het nieuw is vindt ze het altijd leuk. Dat houdt haar wel even bezig.
Ik zou voor je gaat het restaurant bellen om te vragen of ze kinderstoelen hebben, dan weet je het meteen zeker. Als ze geen kinderstoel hebben dan hebben wij een stoel voor Marissa die je op een gewone stoel zet, die nemen we dan mee.
Verder kiezen wij er (afhankelijk van het restaurant) meestal voor op Marissa gewoon een potje te geven, daarna krijgt ze gewoon lekker kroepoek of waar ze maar zin in heeft. Maar dan weten we dat ze in ieder geval goed gegeten heeft. Als toetje krijgt ze dan lekker 1 bolletje ijs, dat heeft elk restaurant.
Nou ik hoop dat je er iets aan hebt en ik zou gewoon lekker gaan, geniet er van

groetjes Linda

hoi linda
zoals ik al schreef is anouk geen stil zitter,heeft gauw lang genoeg op 1 plaatsgezeten.hahaha.zal het straks nog ff met mn vriend overleggen als die thuis komt.en dan maar horen welk restaurant ze in t hoofd hebben.maar inderdaad een goed idee om een nieuw speeltje mee te nemen.en anders geef ik haar thuis alvast een potje.nou bedankt voor je reactie en ik zal schrijven of we geweest zijn.
gr petra

Hoi,
Wij nemen ook vaak alle drie de kids mee als we uit eten gaan..
Kiezen wel vaak een restaurant waar een speelruimte is..Zodat ze in het begin gewoon bij ons aan tafel zitten, maar na een poosje kunnen gaan spelen.
We kiezen dan ook voor een kindvriendelijke kaart erbij..haha, kunnen ze zelf kiezen..
Iets te spelen mee nemen is een idee ja..
En vooraf, of als je zelf zit te wachten op wat je hebt besteld..een potje geven werkt vaak prima..
Lieve knabbelt dan een broodje mee, of idd iets wat ze lekker ervan vind..
Pannekoeken eet ze dan wel gewoon mee in het restaurant..vind ze heerlijk..
Dus we kiezen wel meestal iets waar de kinderen het ook leuk en lekker vinden..
Kregen laatst een compliment van een ouder stel naast ons; ''Jullie kunnen goed uit eten met drie kinderen zeg, wat zijn ze netjes en rustig'' Werd ons gezegd!!
Achja, is ook niet altijd zo...haha
Wat ook handig is is niet op het drukste moment van de dag te komen, dan moet je zo lang wachten...en misschien alleen een hoofd en nagerecht ipv ook een voorgerecht..Achja, maak het jezelf makkelijk..
Groetjes Rina

Hoi Petra,

Wat ik nog vergeten ben is dat wij altijd vroeg gaan eten. Dus rond 17.00 uur. Dit omdat het dan nog rustig is in het restaurant en er dus minder mensen last van hebben als ze zich een keer niet mocht gedragen. Verder is Anouk waarschijnlijk ook in een beter humeur op een wat vroeger tijdstip. Nou ben benieuwd of jullie nog gaan

groetjes Linda

hoi
nou we zijn op het laatste moment niet uit eten geweest.mn zwager kon niet mee,dus we houden het nog een keer tegoed.maar evengoed bedankt voor de tips.voor de volgende keer.

gr petra

Terug
Bovenaan