uit evenwicht

hoi allemaal,
wat ben ik blij (nu ja) dat ik niet de enige ben die deze rotte periode doormaak. Ik ben net voor de 2de keer geopereerd na een eerste miskraam op 8 weken en nu na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. heeft er iemand van jullie ervaring met dit soort zwangerschap?
Ik ben nu mijn tweede week thuis van het werk en ik doe niet anders dan traantjes laten. De eerste week ging het goed, nu lijk ik wel depri. Ik voel me alleen en door niemand begrepen, zelfs niet door mijn eigen vriend.
ik lijk wel nergens anders mee bezig te zijn.
Ik hoop voor iedereen op betere tijden en dat we snel naar een ander forum mogen verhuizen

dikke knuffel

hoi anoniem,
wat erg rot voor je, en idd je bent niet de enige. Ik heb gelukkig geen ervaring met een bbz, maar ik kan begrijpen dat je je echt klote voelt.
Je niet begrepen voelen, is volgens mij een heel normaal gevoel, want niemand weet eigenlijk echt wat je doormaakt van binnen. soms zullen ze je proberen te troosten met woorden, waar je niet op zit te wachten.
Ik hoop dat je er snel doorheen komt, en je werk, ach, dat is er volgende week ook nog wel. Ik heb wel ervaren dat het goed is niet te lang thuis te blijven en weer aan de bak te gaan, anders raak je misschien nog meer afgezonderd, alhoewel dat wel is wat je graag het liefste wilt.
Sterkte meid,
groeten,
Adren

Hallo Anoniem,

Ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt als jouw maar dan net andersom.
In aug. 2003 heb ik een BBZ gehad, mijn linker eileider is toen na een 2e operatie verwijderd.
Omdat het via eenbuikwond moest mochten we eerst niet zwanger worden.
In dec. een onderzoek naar mijn andere eileider gehad [HSG] was goed en we kregen weer groen licht.
Im maart was ik zwanger, helaas is dit 3 weken geleden geeindigd in een miskraam.