uit evenwicht

hoi allemaal,
wat ben ik blij (nu ja) dat ik niet de enige ben die deze rotte periode doormaak. Ik ben net voor de 2de keer geopereerd na een eerste miskraam op 8 weken en nu na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. heeft er iemand van jullie ervaring met dit soort zwangerschap?
Ik ben nu mijn tweede week thuis van het werk en ik doe niet anders dan traantjes laten. De eerste week ging het goed, nu lijk ik wel depri. Ik voel me alleen en door niemand begrepen, zelfs niet door mijn eigen vriend.
ik lijk wel nergens anders mee bezig te zijn.
Ik hoop voor iedereen op betere tijden en dat we snel naar een ander forum mogen verhuizen

dikke knuffel

hoi anoniem,
wat erg rot voor je, en idd je bent niet de enige. Ik heb gelukkig geen ervaring met een bbz, maar ik kan begrijpen dat je je echt klote voelt.
Je niet begrepen voelen, is volgens mij een heel normaal gevoel, want niemand weet eigenlijk echt wat je doormaakt van binnen. soms zullen ze je proberen te troosten met woorden, waar je niet op zit te wachten.
Ik hoop dat je er snel doorheen komt, en je werk, ach, dat is er volgende week ook nog wel. Ik heb wel ervaren dat het goed is niet te lang thuis te blijven en weer aan de bak te gaan, anders raak je misschien nog meer afgezonderd, alhoewel dat wel is wat je graag het liefste wilt.
Sterkte meid,
groeten,
Adren

Hallo Anoniem,

Ik heb zelf precies hetzelfde meegemaakt als jouw maar dan net andersom.
In aug. 2003 heb ik een BBZ gehad, mijn linker eileider is toen na een 2e operatie verwijderd.
Omdat het via eenbuikwond moest mochten we eerst niet zwanger worden.
In dec. een onderzoek naar mijn andere eileider gehad [HSG] was goed en we kregen weer groen licht.
Im maart was ik zwanger, helaas is dit 3 weken geleden geeindigd in een miskraam.
Ik weet niet of je ook een eileider kwijt bent maar misschien helpt het als ik je vertel dat mijn eerste zwangerschap ruim een jaar op zich liet wachten en deze laatste [die is missgelopen] was ik met de 3e poging zwanger met 1 eileider.
Dus...met 1 eileider was ik nog sneller zwanger dan met twee.

Het is heel logisch dat je nu verdriet voelt.
Het is ook niet niks allemaal!
Geef aan de traantjes toe.
De eerste 2 weken na mijn miskraam was ik ook erg verdrietig, maar geloof me het zal steeds beter gaan.
Wij zijn al weer volop bezig om weer zwanger te worden.
We willen niets liever, die wens word steeds intenser.

Gun jezelf de tijd om dit verdriet een plekje te geven.
Ik weet zeker dat voor jouw het zonnetje ook weer gaat schijnen.
De gedachte die mij nu helpt is dat ik weet dat ik wel zwanger kan worden.
Misschien helpt jouw dit ook.

Meid, heel veel sterkte.

Liefs, Monique2

dankuwel Adren en monique 2 voor jullie lieve woorden.
neen ik ben mijn eileider gelukkig niet kwijt omdat de diagnose na 7 weken gesteld is en we er relatief op tijd bij waren. Het is allemaal kort na elkaar gebeurd dus iedereen zegt me ook dat zwanger worden wel lukt, maar de griezelverhalen blijven het langste in mijn hoofd rondspoken. Er is twee maal alleen een vruchtzakje gevonden en daardoor denk ik dat dit altijd het geval zal zijn. ik moet nu één maand aan de pil, daarna mogen we opnieuw van start gaan
we blijven hopen, en zeker ook voor jullie

Hoi anoniem,

Erg verdrietig en herkenbaar wat je schrijft. Misschien een tip: (bij wisselende gemoedstoestand) "Bachbloesems", te koop bij de reformzaak.

Sterkte

Hoi anoniem,

Erg verdrietig en herkenbaar wat je schrijft. Misschien een tip: (bij wisselende gemoedstoestand) "Bachbloesems", te koop bij de reformzaak.

Sterkte

Terug
Bovenaan