Uit het vuistje eten

Hallo meiden

Milad kan sinds gisteren uit z,n vuistje fruit eten
Gisteren hadt ie een appel gepakt uit de fruitschaal en begon te eten , ik dacht huh wat goed hahaha wel ff de schil eraf gehaald vindt ik tog nog iets te eng ..

En nu eet ie met trots een banaan

Wat gaat die tijd ook snel he

Groetjes anna

Hoi Anna,

Het gaat zeker allemaal erg snel, en wat knap van Milad. Hoe oud is hij? Marissa heeft nog maar 2 tanden dus ik durf haar nog geen banaan uit het vuistje te geven, weet gewoon niet of ze het weg krijgt. Ze krijgt al wel een broodje bij de bakker. Kindjes krijgen bij onze bakker een half bolletje en dat eet ze wel uit het vuistje. Ze hapt het heel goed af ondanks dat ze maar twee tanden heeft. Eet Milad ook al wel eens een bolletje of broodje uit het vuistje?

groetjes Linda

Hallo,

wat lief dat hij het zelf opeet! Knap hoor!! De tijd gaat idd erg hard met die kleintjes.
Dylano eet ook banaan uit zn eigen handje(s). En  brood ook trouwens. Moet hem af en toe wel stoppen, omdat zn mondje te vol zit, die hongerlijer van ons ;-)

Liefs Debby.

Hoi linda

Milad word woensdag 1 jaar Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee

Nee wij hebben dat ook niet bij onze bakker :S haha wel plakjes worst bij de slager en die eet hij met smaak op , hij eet brood gewoon in kleine stukjes , en pakt hij met 2 vingers

Maar moet wel zeggen Milad heeft al 4 kiezen door en 4 voortanden en 4 onder tanden,
zijun hoektanden moeten nog komen .

Groetjes van anna

Misschien ben ik een bang muisje maar: ik vind zelf appel eten supereng. Ik pureer hem gewoon met de staafmixer. Ik ken namelijk een verhaal van een meisje uit ons dorp die is gestikt in een stukje appel wat in haar luchtpijp bleef zitten. Vreselijk toch? Ik neem het risico niet. Zo ken ik trouwens nog een verhaal van een druif die in een keelgat bleef steken. Dat meisje is gered door ambulancepersoneel. Het was gebeurd op het kdv, het kan natuurlijk overal gebeuren. Ik weet dat het overdreven is, maar ik pureer nog veel.
Het is ook goed om stukjes te geven voor de mondontwikkeling, dat weet ik. Maar ik denk ook. Wat moet je doen als je kindje stikt? Op de rug kloppen zal dat genoeg zijn?

hoi milid knap hoor van jou!!

ik heb nog maar 4 tandjes maar eet ook al alles zelf.. gister zat mijn mama zn groen lang ding te eten (volgens mij noemde ze het een komkommer) dus die heb ik van haar gepikt en helemaal zelf opgegeten de schil zat er zelfs nog aan! ik moest wel in me eigen stoel eten want anders zou ik alles vies maken

groetjes djesslyn

Hoi babybelle,

Misschien een tip om haar toch te laten wennen aan iets anders dan het gepureerde fruit:
Een appel raspen!! Jennifer vind het eruug lekker... en ze kan het lekker zelf pakken..

gr. Ilone

Terug
Bovenaan