Uit logeren

Hoi,
ik sta versteld van mijn dochter. Ze ging gisteravond gewoon mee met haar tante om daar te slapen. Ze is daar nooit alleen geweest en nu heeft ze daar gelogeerd. Ik heb niet veel geslapen s' nachts maar goed, zij heeft het naar haar zin gehad.
Hebben meer kindjes dit? Ik dacht altijd dat kinderen niet graag uit logeren gingen. Het lijkt wel of ze even genoeg van ons had :), ze is 2j2m en heeft avontuur nodig :).
Groetjes
 
Onze zoon van 2jr2mnd ging ook zo maar met opa mee.... Ik had een knoop in mijn maag, maar meneer leek het allemaal wel gezellig te vinden. Slapen, eten en spelen ging daar helemaal goed. Tja, weer een stapje verder in het "loslaten"....
 
Hoi,

Onze dochter gaat zo af en toe bij oma logeren, en dat vindt ze geweldig. Nu moet ik zeggen dat ze daar wel bijna wekelijks tussen de middag slaapt.

Een tijd geleden moest ik acuut naar het ziekenhuis, heeft mijn zus haar wakker gemaakt en meegenomen naar haar huis. Ze had er nog nooit geslapen, en nu dat is helemaal goed gegaan.

Het is dus niet alleen leuk voor een kind, bij noodsituaties is het ook prettig dat kinderen bij familie of vrienden goed worden opgevangen.

Verder hoop ik natuurlijk dat ze nog fijne logeernachten mag beleven....


groetjes Anna  
 
Hallo

Onze dochter van bijna 3 gaat met gemak bij haar oom en tante logeren. Die wonen een uur bij ons vandaan! We mogen haar brengen, maar mogen van haar niet blijven!
Ze wil echt alleen uit logeren.

Toen ik eerder dit jaar ben opgenomen ging ze ook zonder probleem bij opa en oma logeren. En als ze me op kwam zoeken in het ziekenhuis ging ze ook vrolijk weer naar huis.

Kennelijk hebben de moeders het er moelijker mee!

Groetjes Eveline

 
Terug
Bovenaan