A
Anoniem
Guest
nou, zoals sommige van jullie wel wisten, is nathalia voor het eerst uit logeren geweest.
erwin bracht haar om 16.00 uur naar mn ouders.
ze had het natuurlijk gelijk naar haar zin.
om 18.30uur belde ik nog even voordat we weg gingen.
nathalia had het nog steeds erg naar haar zin. ze was lekker aan het spelen met mn broer en zusje.
dus zijn wij naar het etentje van erwin zijn werk gegaan.
t was gezellig, en super lekker eten.
om 22.00 uur belde ik weer naar mn moeder.
ze was na het badderen en de fles gelijk in slaap gevallen.
nou gelukkig maar.
om 23.00uur waren we thuis en gingen lekker slapen.
helaas, om kwart voor 2 belde mn moeder.
nathalia was al een uur aan het huilen. ze hebben echt alles geprobeerd om haar stil te krijgen, maar helaas werkte niks.
om kwart over 2 was erwin bij mn moeder, terwijl ik de hele tijd aan de telefoon hing met nathalia om haar stil te houden (toen ze mn stem hoorde, was alles weer goed)
ze riep gelijk papa! toen ze hem zag, en alles was weer goed.
toen ze thuis aankwamen om kwart voor 3 trok ik haar jasje uit, gaf haar een schone luier en ze viel gelijk weer in slaap.
tot vanochtend 8 uur.
we waren allemaal kapot! nathalia gelukkig ook, dus na haar flesje is ze lekker bij mij in bed gekropen (erwin is voetballen) en we werden om kwart voor 11 wakker gebeld door mn moeder hihihi
ja, t is jammer dat ze niet heeft doorgeslapen maar ik ben trots op mn meissie hoor!
had niet eens verwacht dat ze uberhoud in slaap zou vallen!
nou, d8, laat ff weten hoe t is gegaan hihi voorlopig is het niet voor herhaling vatbaar in ieder geval
liefs, do
erwin bracht haar om 16.00 uur naar mn ouders.
ze had het natuurlijk gelijk naar haar zin.
om 18.30uur belde ik nog even voordat we weg gingen.
nathalia had het nog steeds erg naar haar zin. ze was lekker aan het spelen met mn broer en zusje.
dus zijn wij naar het etentje van erwin zijn werk gegaan.
t was gezellig, en super lekker eten.
om 22.00 uur belde ik weer naar mn moeder.
ze was na het badderen en de fles gelijk in slaap gevallen.
nou gelukkig maar.
om 23.00uur waren we thuis en gingen lekker slapen.
helaas, om kwart voor 2 belde mn moeder.
nathalia was al een uur aan het huilen. ze hebben echt alles geprobeerd om haar stil te krijgen, maar helaas werkte niks.
om kwart over 2 was erwin bij mn moeder, terwijl ik de hele tijd aan de telefoon hing met nathalia om haar stil te houden (toen ze mn stem hoorde, was alles weer goed)
ze riep gelijk papa! toen ze hem zag, en alles was weer goed.
toen ze thuis aankwamen om kwart voor 3 trok ik haar jasje uit, gaf haar een schone luier en ze viel gelijk weer in slaap.
tot vanochtend 8 uur.
we waren allemaal kapot! nathalia gelukkig ook, dus na haar flesje is ze lekker bij mij in bed gekropen (erwin is voetballen) en we werden om kwart voor 11 wakker gebeld door mn moeder hihihi
ja, t is jammer dat ze niet heeft doorgeslapen maar ik ben trots op mn meissie hoor!
had niet eens verwacht dat ze uberhoud in slaap zou vallen!
nou, d8, laat ff weten hoe t is gegaan hihi voorlopig is het niet voor herhaling vatbaar in ieder geval
liefs, do