uit logeren

A

Anoniem

Guest
nou, zoals sommige van jullie wel wisten, is nathalia voor het eerst uit logeren geweest.
erwin bracht haar om 16.00 uur naar mn ouders.
ze had het natuurlijk gelijk naar haar zin.
om 18.30uur belde ik nog even voordat we weg gingen.
nathalia had het nog steeds erg naar haar zin. ze was lekker aan het spelen met mn broer en zusje.
dus zijn wij naar het etentje van erwin zijn werk gegaan.
t was gezellig, en super lekker eten.
om 22.00 uur belde ik weer naar mn moeder.
ze was na het badderen en de fles gelijk in slaap gevallen.
nou gelukkig maar.
om 23.00uur waren we thuis en gingen lekker slapen.
helaas, om kwart voor 2 belde mn moeder.
nathalia was al een uur aan het huilen. ze hebben echt alles geprobeerd om haar stil te krijgen, maar helaas werkte niks.
om kwart over 2 was erwin bij mn moeder, terwijl ik de hele tijd aan de telefoon hing met nathalia om haar stil te houden (toen ze mn stem hoorde, was alles weer goed)
ze riep gelijk papa! toen ze hem zag, en alles was weer goed.
toen ze thuis aankwamen om kwart voor 3 trok ik haar jasje uit, gaf haar een schone luier en ze viel gelijk weer in slaap.
tot vanochtend 8 uur.
we waren allemaal kapot! nathalia gelukkig ook, dus na haar flesje is ze lekker bij mij in bed gekropen (erwin is voetballen) en we werden om kwart voor 11 wakker gebeld door mn moeder hihihi

ja, t is jammer dat ze niet heeft doorgeslapen maar ik ben trots op mn meissie hoor!
had niet eens verwacht dat ze uberhoud in slaap zou vallen!

nou, d8, laat ff weten hoe t is gegaan hihi voorlopig is het niet voor herhaling vatbaar in ieder geval :p

liefs, do

Hoi Do,

Misschien kun je samen een keer met  Nathalia bij opa en oma logeren. Als opa en oma haar dan op bed leggen en jij blijft erbij dan went ze er ook aan dat iemand anders dit doet. En dan kan ze wennen aan een andere omgeving en als ze dan 's nachts wakker wordt en ze begint te huilen dan ben je gelijk bij haar.
Het is inderdaad wel knap dat ze lekker ging slapen zonder dat papa of mama haar in bed had gelegd.
MIjn dochter en ik gaan ook wel eens bij opa en oma logeren als papa een tijdje in het buitenland moet werken. Ze is nu inmiddels gewend om door oma in bed te laten leggen en dat gaat goed. Ik heb haar nog niet alleen 's nachts bij opa en oma laten slapen.
Dit komt omdat het anderhalf uur rijden is en ik vind het raar om dan maar weer naar huis te gaan. Ook denk ik stiekem wel dat ik het moeilijk zal vinden om haar ergens achter te laten maar daar moet mama maar aan wennen dan. Ik hoop het in de toekomst ook een aantal keren te doen. Want het is toch leuk voor je kind om ergens te gaan logeren of niet? En voor jezelf is het ook wel eens lekker. Kun je samen met je mannetje ook eens leuke dingen gaan doen.
Groetjes Linda

He Do,

Wat fijn dat het toch redelijk goed gelukt is met het logeren. Wel jammer dat jullie haar midden in de nacht moesten gaan halen. Maar ik vind het toch knap van haar dat ze gewoon is gaan slapen zonder papa en mama.

Ons meisje gaat ook wel af en toe logeren bij opa en oma. Het liefste bij mijn ouders, maarja ik kom er niet onderuit om haar ook eens naar mijn schoonouders te brengen. Niet dat we zo vaak weg gaan hoor, maar als het een keertje is vind ik het toch prettig dat ze ergens is waar ze op haar gemak is. Naar mijn mening is ze dat bij mijn ouders meer dan bij mijn schoonouders.
Ze is ook best al een aantal keren uit logeren geweest. Maarja wat wil je ook met 4 bruiloften en dus ook 4 vrijgezellenfeesten in 1 jaar tijd. Daar komen dan ook nog personneelsfeestjes en de carnaval bij. Ze is zelfs al een keertje bij mijn zusje gaan logeren. Ook dat vond ze gelukkig geen probleem.
Wij zijn daar eigenlijk ook bewust vroeg mee begonnen, omdat wij zelf alletwee geen logeerhelden waren vroeger.

Wat mijn voorgangster schreef is misschien wel een goed idee. Om eens samen bij opa en oma te gaan logeren. Dat ze ook een beetje went aan het idee om ergens anders de nacht door te brengen.
Volgende keer gaat het vast al een stuk beter. Het is in ieder geval fijn dat je moeder heeft gebeld om haar te komen halen. Dat geeft jullie ook veel vertrouwen.

Liefs Anne

Hey Do,

Jammer dat het niet helemaal goed is gegaan, maar jullie hebben de avond iig wel lekker met z'n tweetjes gehad.

Ik zou ook idd af en toe eens samen bij je ouders gaan logeren. Wie weet helpt dat.

Succes!!

Liefs Trudi

hey meiden

bedankt voor jullie reactie.
denk niet dat het zal helpen om samen uit logeren te gaan.
t is al een godswonder dat ze uberhoud in een eigen bedje heeft geslapen.
meestal slaapt ze bij ons in bed, dus we stonden al perplex toen we belde, dat ze gewoon lief is gaan slapen.

ik vertrouw mn ouders voor 100% en ben idd blij dat ze belde.
voelde me alleen zo schuldig dat nathalia het hele huis heeft wakker gemaakt hihi.
maar mn ouders vonden het helemaal niet erg en ze hebben het naar hun zin gehad.
natuurlijk vonden ze het jammer, dat ze niet de nacht doorsliep maar ja, t is niet anders.

liefs, do

Terug
Bovenaan