A ANONYMOUS_USERNAME jan 6, 2012 #1 Omdat wij aan het klussen zijn is mij meisje sinds woensdag bij mijn ouders en we gaan haar zondag las ophalen... Ik mis haar!!! Liefs, T
Omdat wij aan het klussen zijn is mij meisje sinds woensdag bij mijn ouders en we gaan haar zondag las ophalen... Ik mis haar!!! Liefs, T
A ANONYMOUS_USERNAME jan 6, 2012 #2 Hoi T Is wel heel wat anders he... Maar voordat je t weet is t zondag.... Begrijpelijk dat je dr mist...
Hoi T Is wel heel wat anders he... Maar voordat je t weet is t zondag.... Begrijpelijk dat je dr mist...
A ANONYMOUS_USERNAME jan 7, 2012 #3 Logisch dat je haar mist. maar vind je het ook niet fijn om even met z'n tweeën te zijn? Mijn man en ik gaan voer 4 weken een weekendje weg. Ik zal Juul zo missen, maar ook fijn om even zonder haar te zijn.
Logisch dat je haar mist. maar vind je het ook niet fijn om even met z'n tweeën te zijn? Mijn man en ik gaan voer 4 weken een weekendje weg. Ik zal Juul zo missen, maar ook fijn om even zonder haar te zijn.