uit mama's glas drinken!

hallo allemaal....

weet je wat jullie is moeten proberen??
om uit jullie mama's glas te drinken. mijn mama drinkt altijd water en dan doe ik als mama een slok meent mijn mond heel ver open en dan krijg ik ook een slokje van mama.
dan moet ik zo lachen!! ik vind het ook heel lekker.....

groetjes van senna

Dat zou ik ook best wel willen maar ik krijg van mijn mama alleen nog maar van die melk uit een flesje. Ze peinst er niet over zegt ze....heb jij een tip om te zorgen dat ze van mening verandert?

Dikke kus van Emma

O dat ga ik ook eens proberen als het me lukt mama geeft me elke keer zon drinkbekertje pfff met diksap iekssss daar gruwelijk ik van en gewoon water erin vind ik ook niet lekker (ik hoef niets te drinken eigenlijk tussendoor) maar het proberen vind ik dan wel weer erg grappig misschien weet je als je op zon antilekdinges blaast is ook grappig moet je eens proberen ;-)

Groetjes Renzo

mijn mama probeerde me laatst in een restaurant zo een slokje water te geven.ik wou wel,alleen mama durfde het glas niet ver genoeg te kiepen,omdat ze bang was dat ik me ging verslikken.maar ik wist wel heel goed wat ik moest doen!groot he?

Dat doe ik ook altijd. Ik pak dan met allebei mijn handen het glas vast en trek het naar mijn mond. Nu heeft mama een eigen plastic bekertje voor mij gepakt met water. Lekker! En ik drink daar ook echt een laagje water uit. Moet nog wel een slabber om, want soms loopt het water langs mijn kin.
Groetjes Quinn

Ik aas ook op alle glazen en bekers. Als mijn grote zus diksap krijgt mag ik altijd een paar slokken. Zo oefen ik al een paar weken en ik kan het nu al best goed!
Oja, en mijn mama heeft mij op de video gezet toen ik papa's bierflesje aan de mond zette hihi.

xxx Vera

Terug
Bovenaan