uit slaapzak komen

hoi hoi

heb effen een vraag hoe doen jullie dat sverre maakt zijn eigen slaapzak open. ik leg hem nu zonder neer maar meneer kruipt om hoog in zijn bed. en het kamertje waar hij op slaapt bij oma is niet zo warm. thuis is het geen probleem is het warmer en slapen we gezellie samen.

hoe zouden jullie dat oplossen? hoor graag ook advies is nooit was.

doei doei lucy

Hoi lucy,

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar kreeg van iemand de tip, de slaapzak achterstevoren aan te doen. Dan kunnen ze niet bij de rits.

succes

groeten, Kabo

Hoi,

Die van mij deed ook altijd de rits open,en om hem anders om te doen is niet zo goed idee,want dat zit dan niet goed bij het nekje,ik doe gewoon dat ding van de rits(weet niet hoe je dat noemt)dat schuif ik naar binnen en zo kan ze e rniet aan trekken.
Echt een idiaale oplossing.

Groetjes Hendrika.

Hoi,
Je kunt er misschien een klein lapje stof over het uiteinde van de rits naaien. Beetje gewurm om de rits helemaal dicht te krijgen, maar zeker ook niet zo makkelijk om hem weer open te krijgen.
Ivy

Djenna maakt ook haar slaapzakje open en ik doe 'm dus wel achterstevoren aan en ze slaapt er prima mee. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat je 'm binnenstebuiten aan kan doen..?! Dus de rits zit dan aan de binnenkant, wel een beetje lastig maar als het werkt...waarom niet!

Groetjes, Olga

Ella heeft sinds 3 weken geen slaapzak meer, hoe we hem ook aandeden, hij ging uit... achterstevoren, binnenste buiten ( wat een gekloi is voor jezelf) hij ging uit... nu ligt ze dus zonder slaapzak en wonder boven wonder doet ze nog geen pogingen het bed uit te klimmen... maar trekt wel pyama en dergelijk uit... onder deken liggen enz doet ze ook niet...  

hoi hoi

hier hebben we de hoop al opgegeven is een stuk beter sverre slaapt nu zonder slaapzak en dat gaat goed.

dank jullie wel voor de adviesen doei deoi lucy

Terug
Bovenaan