Uit welke beker melk drinken?

<p>Uit welke drinkbeker/ tuitbeker drinken jullie kleintjes melk? Mijn zoontje is goed 20 maanden en drinkt nu (gewone) melk uit een Difrax tuitbeker, maar ben op zoek naar een nieuwe of alternatief. Ben benieuwd wat jullie doen :) </p>
 
Mijn dochter drinkt alles (melk, thee, water) uit een Munchkin beker. Ook handig om drinken in mee te nemen. De beker is (nagenoeg) lek vrij. Alleen als hij op de grond valt, spat er wat uit maar de hoeveelheid is te overzien.. Ik ben er erg blij mee! 
 
Mijn dochter (19 maanden) drinkt uit een rietbeker (beker met ingebouwd hard plastic rietje, niet meer te koop in Nederland). En anders drinkt ze ook al weleens uit een gewoon glas of plastic bekertje. 
 
Hier ook de 360 graden beker gebruikt toen onze zoon nog klein was. Maar eigenlijk ook al vrij snel uit een gewone beker laten drinken (met hulp) het is denk ik wat je zelf of je kindje het fijnst vind. Ieder kind is anders. En een tuiktbeker is ook prima toch?
 
Rietjesbekers zijn nog wel te koop hoor. Prenatal heeft er zat. 


wij zijn van de fles overgestapt op een 360 graden beker van Munchkin. Top ding! 
Mijn dochter is trouwens net 1 geworden. Ze heeft nooit een tuitbeker gebruikt.
 
Rietjesbeker is iets anders dan ik bedoel. Die heb je inderdaad heel veel, maar die zijn dicht aan de bovenkant en hebben een siliconen rietje. Die ik bedoel zijn gewoon open aan de bovenkant en kijken dus meer op een echte beker. 
 
Hier ook eeb munchkin beker voor water. Melk steeds vaker in een gewone beker. Ik doe er dan wel weinig in zodat hij niet in 1 keer alles over zich heen gooit. Gaat best goed (18 maanden).
 
Terug
Bovenaan