Uitbehandeld

Hallo meiden,

Ik heb zojuist weer een afspraak bij de fysio gehad. Helaas heeft ze niets voor me kunnen doen. De 'schade' is te erg, ook zij heeft (net als de vk) geconstateerd dat mijn lijf op is, niet meer kan. Een nieuwe afspraak is dus zinloos. Ik ben uitbehandeld. En dat is echt even een klap.....

Moest het even aan jullie kwijt.

Gr Ingrid

hallo.
Ik weet niet precies welke zijn jou klachten maar als je veel last heeft van bekken pijn kunt je mischiem verminderen met oefening die je thuis kun zelf doen elke ochten en avond.
Ik heb van mijn fisio en goede boek gekregen met goede tips ik kan nu lang lopen en zitten.
GRT Emi
Boek:Bekkenpijn tijdens en na de zwangerschap.
van Cecile rost.

Okej, kan dat zomaar..??
Helpt het jou ook niet een beetje???
Laten ze je dan nu zo lopen... met alle ellende???

Meid, neem je rust.. en hoop stiekem voor je dat je beeb wat eerder komt... zodat je eerder kunt herstellen......

STerkte...

Liefs ann

Och vrouwke toch wat een klap zeg!
Maar dit zal ook zeker mee gaan wegen in de beslissing van de gyneacoloog mbt het inleiden.
Begrijp me niet verkeerd maar dat zou dan positief uit kunnen pakken begrijp je wat ik bedoel!
Nog ff doorzetten weet wat je voelt heb ook last van mijn bekken en fysio helpt ook bij niet(meer) gelukkig kan ik nog redelijk uit de voeten maar het word steeds erger.
Denk aan je!

liefs louise

Jeetje, maar dan moet er toch een Plan B in werking treden neem ik aan? Inleiden, keizersnee, thuiszorg, met 37 weken bijv. al??
Met de baby wel alles goed?
Sterkte en liefs, Joyce

Hey meiden,

Bekkenklachten zijn dit keer niet de grote boosdoener, zoals in mijn eerste zwangerschap. Ik kamp nu met problemen in mijn spierspanning. Die is veel te hoog en mijn spieren te kort. Dat zorgt voor veel pijn. Daarnaast heb ik hevige rugklachten: er zitten meerdere ribben totaal geblokkeerd en ook de tussenwervelschijven (of zoiets) doen daaraan mee. Mijn rug (en dat geldt voor de rest van mijn lijf ook) kan het niet meer aan volgens de fysio. De vk spreekt in haar verwijsbrief naar de gyn over "maternale uitputting". De insteek van de verwijzing is inderdaad een inleiding met een week of 38-39. De baby maakt het gelukkig prima, vorige week nog een groeiecho gehad. Aan de pijnklachten die ik heb, kunnen ze helaas helemaal niets meer doen. Ik moet de tijd uitzingen...

Gr Ingrid

ik moet zeggen dat ze wel heel makkelijk doen..
bekkenpijn kunnen ze nooit weg behandelen alleen met oefeningen kunnen ze enigzins het voor elkaar krijgen dat het niet erger word..

ik zit vanaf 25weken thuis met pijn en het word alleen maar erger plus dat me buik er erg op reageert door harde buiken en soms pijnlijke harde buiken..
ik heb nu nog net geen volledige bed rust daar voor omdat van wegen me bekken instabiliteit het verstandiger is dat er beweging in blijft verder volg ik nog altijd 1x in de week zwangerschap begeleiding om me banden te trainen onder begeleiding

ik ben ook zo wel lichamelijk als geestelijk dood op maar zo lang de kleine het nog prettig vind in me buik gaan ze niets doen en zal ik gewoon vol moeten houden tot het eind

Terug
Bovenaan