Uitblijven menstruatie maar toch niet zwanger.....

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik lees in dit forum heel veel tips en verhalen van vrouwen die zwanger willen worden en die het ook zijn geworden. Gefeliciteerd aanstaande moeders!!
nu dacht ik..misschien kan ik ook wat tips krijgen..
ik ben sinds 5 maanden gestopt met de pil..maar mijn menstruatie is al die maanden weggebleven..niks nada geen druppeltje heb ik welkom kunnen heten.
in de tussentijd heb ik ook tests gedaan daarvan was de uitslag negatief... nu vraag ik me af "wat is er mijn lichaam aan de hand"... ben ik soms onvruchtbaar?? ben naar de ha geweest die zei wacht nog maar een paar maandjes af..

dus dames, heeft iemand ook dit 'probleem' beleeft? wat moet ik doen...wat gebeurt er meestal om de cyclus op gang te krijgen...pliess kan iemand me helpen...

Hoi Seda,

Ik heb hetzelfde probleem gehad na het stoppen van de pil..de eerste 5 mnd bleef mijn ongi uit en daarna heel onregelmatig met lange tussenpozen..heel frustrerend als je graag zwanger wilt worden. Ik ben doorverwezen naar de gyn en na wat onderzoeken (bloed) is gebleken dat ik geen eisprong heb..dus ook geen kans op bevruchting! Gelukkig zijn daar medicijnen voor (clomid) en na 3 kuren ben ik uiteindelijk zwanger geraakt. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook het geval is, maar als je ongi nog lang wegblijft zou ik toch nog eens met je ha gaan praten en je laten doorverwijzen. Ik wens je veel succes!

Liefs, moi xxx

Hoi Seda,

Ik ben 2 keer ongesteld geworden sinds nov 03. 1 maal in november en 1 maal in jan 04. (misschien nog in sept maar weet ik niet zeker had 1 dag een klein beetje bloedverlies)
Net als moi hierboven heb ik dus geen (vrijwel nooit) een eisprong en ga nu ws met clomid starten. (ik heb pco zie www.freya.nl)

Moi; hoelang is 1 kuur?

gr jackje

1 kuur duurt 5 dagen. Je begint op de 3e of 5e dag van je cycles. Ik kreeg op cd 21 pas een eisprong, dus niet te vroeg stoppen met klussen!

Succes!

Liefs, moi xxx

Hoi

Ken dat gevoel, heb juist mijn verhaal bij het berichtje boven jou geschreven, als je interesse hebt kijk je daar maar even. Maar ik zou ook naar de ha of gyn gaan en vragen achter opwekkende middelen.

grtjs,
Bea

Hoi,
Ook ik ken het gevoel, ben al bijna een half jaar niet ongi geweest. Heb deze dagen enorm last van mijn tepels, maar ja mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. Als het aan het einde van de maand nog zo is kan ik weer naar de HA, hij verwijst me dan door naar de Gyn en begin ik aan de medische mallemolen. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen, maar ja...afwachten dus maar.

Zwanger worden makkelijk...poeh..niet dus!

Groetjes MArianne

Terug
Bovenaan