Uitblijven menstruatie na booster

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben even benieuwd. Bij wie blijft de menstruatie ook uit na het krijgen van de booster, 1e of 2e vaccinatie en hoelang duurde dat?</p><p>Groetjes</p>
 
Bij mij was mijn menstruatie na de 1e prik zoals verwacht, na de 2e prik 10 dagen later en had ik vage buikpijnklachten, en tijdens de booster was ik zwanger (toen 16 weken, inmiddels 21 weken). De cyclus meteen na die 10 dagen langere met de 2e prik was weer van normaal voor mij, en de cyclus erop werd ik zwanger. 
 
Na de eerste vaccinatie was ik een week te laat, na de tweede heeft ie letterlijk een menstruatie overgeslagen en duurde die cyclus 78(!) dagen.
Bij de booster had ik net de dag daarvoor een positieve zwangerschapstest ?.

Maar het kan wel flink alles in de war schoppen in ieder geval
 
[quote quote=10530665]Bij mij was mijn menstruatie na de 1e prik zoals verwacht, na de 2e prik 10 dagen later en had ik vage buikpijnklachten, en tijdens de booster was ik zwanger (toen 16 weken, inmiddels 21 weken). De cyclus meteen na die 10 dagen langere met de 2e prik was weer van normaal voor mij, en de cyclus erop werd ik zwanger.[/quote]
10 dagen valt nog mee, in vergelijking met wat je wel is hoort. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Mijn menstruatie had gisteren moeten komen maar is tot nu toe uitgebleven. Ik heb ook geen enkel gevoel dat t eraan komt. Zwangerschapstest was vanochtend negatief. Het is nog maar 1 dag dus ik wacht het nog even rustig af maar toch is het verwarrend. Komt het door de vaccinatie of ben ik toch zwanger maar is het HCG hormoon nog niet aanwezig. 
 
[quote quote=10530692]Na de eerste vaccinatie was ik een week te laat, na de tweede heeft ie letterlijk een menstruatie overgeslagen en duurde die cyclus 78(!) dagen. Bij de booster had ik net de dag daarvoor een positieve zwangerschapstest ?. Maar het kan wel flink alles in de war schoppen in ieder geval[/quote]
78 dagen jeetje!! Dat lijkt me echt vreselijk als je zolang in onwetendheid zit. Ik hoop niet dat het bij mij zolang gaat duren. Gelukkig ben je nu zwanger, Gefeliciteerd!
 
Ik had zelf geen vaccins genomen ( meningen daar gelaten aub), maar maandag wel positief getest. Vervolgens 3 dagen rare buikkrampen waarvan ik eigenlijk dacht "huh zou ik zwanger zijn?" en vanmorgen ineens ongesteld terwijl mijn nod de 14e pas zou zijn en ik juist erg regelmatig ben
 
Hoi hoi
Ik heb precies hetzelfde maar wacht al zelfs wat langer...3 weken geleden positief getest op covid vandaag 8 dagen na nod en al 2 zw testen gedaan die negatief aangeven.. heeeel verwarrend omdat ik juist met testen precies LH piek had gevonden ... waarschijnlijk gooit dit het allemaal in de war.. 
 
Ik kan erover meepraten; mijn cyclus kwam compleet stil te liggen na mijn 2e vaccinatie. Later is pcos geconstateerd maar dan nog had ik daarvoor wel cyclussen van ca 40 dagen. Na de 2e prik totaal geen menstruatie meer gehad en uiteindelijk is na 4 maanden dmv provera een bloeding opgewekt. Daarna ben ik met letrozol begonnen waardoor ik nu "kunstmatige" cyclussen heb. Maar dit heeft met m'n pcos te maken hoor, wil hier niet mee zeggen dat je dat nu nodig hebt oid!


Ik begrijp heel goed het gevoel van de dames hier, werd er gestoord van. Luister goed naar je lichaam en ga langs de dokter als je er geen goed gevoel bij hebt. Ik ken ook meer dan genoeg verhalen van meiden waarbij het later weer doorbrak hoor, dus ook zeker dat is mogelijk! Hoe lastig ook, ik begrijp de ongeduld echt helemaal, maar ik denk dat je geduld moet hebben. Het kan je cyclus best even door de war gooien en was voor mij een reden (ondanks dat ik echt pro vaccineren ben) om de booster niet te halen nu ik in dit traject zit.
 
Terug
Bovenaan