A
Anoniem
Guest
Hallo, ik ben nieuw hier en zal even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 35 jaar en heel gelukkig met mijn vriendje. We willen heel graag een kindje en zijn daar ook mee bezig. Nu heb ik de volgende vraag aan jullie. Zondag 3 augustus heb ik wat slijmerige afscheiding gehad waaraan ik afleid dat mijn eisprong die dag erna plaats heeft gevonden. Zondagavond hebben mijn vriend en ik geklust en verder die week niet meer (was beetje ziekjes). Ik menstrueer nu nog steeds niet (ook geen bruine afscheiding wat ik anders wel een paar daagjes van te voren al heb). Ik heb wel al een dag of 6 last van wat buikpijn (lijkt op menstruatiepijn), maar dat is eigenlijk maar lichtjes en niet de hele dag. Verder kan ik niet echt andere dingen aan mezelf merken.
Ik ben me ervan bewust dat mijn menstruatie best nog wel eens kan komen vandaag, morgen of overmorgen, maar ben gewoon benieuwd of er meiden zijn die dit herkennen en toch zwanger bleken te zijn...
Verder vraag ik me af of de zenuwen die ik op dit moment heb (voor het misschien zwnager zijn) het uitblijven van mijn menstruatie kunnen beinvloeden...
Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Alvast bedankt!
Ik ben me ervan bewust dat mijn menstruatie best nog wel eens kan komen vandaag, morgen of overmorgen, maar ben gewoon benieuwd of er meiden zijn die dit herkennen en toch zwanger bleken te zijn...
Verder vraag ik me af of de zenuwen die ik op dit moment heb (voor het misschien zwnager zijn) het uitblijven van mijn menstruatie kunnen beinvloeden...
Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Alvast bedankt!