Uitblijven menstruatie

A

Anoniem

Guest
hoi,

wie kan mij helpen?
Ik ben 24 jaar en sinds febr 2007 gestopt mert de pil.
heb de pil ongeveer een half jaar gebruikt en ben nadien erg onregelmatig ongesteld geweest.
In 2005 ben ik ook gestopt geweest met de pil en was toen regelmatig ongesteld.
In maart ben ik precies op tijd ongesteld geweest.
in april was ik 12 dagen overtijd.
Mei heb ik menstruatie overgeslagen en was toen 8 juni weer ongesteld, moest nu 6 juli weer ongesteld worden maar ben dat dus niet.
hebben een test gedaan maar die was negatief.
Nu zei de huisarts in mei dat het kwam doordat ik de pil heb gebruikt,maar die hormonen zijn nu toch wel uit mijn lichaam?
Ik groei,terwijl ik niet anders eet dan voorheen,misschien nog wel gezonder!!!

Niet alleen ik maar ook mijn man worden onzeker van deze onzekerheid.

Wie kan mij vertellen wat ik nu moet doen?

quote: Vlinder2509 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 00:38:05'));

hoi,

wie kan mij helpen?
Ik ben 24 jaar en sinds febr 2007 gestopt mert de pil.
heb de pil ongeveer een half jaar gebruikt en ben nadien erg onregelmatig ongesteld geweest.
In 2005 ben ik ook gestopt geweest met de pil en was toen regelmatig ongesteld.
In maart ben ik precies op tijd ongesteld geweest.
in april was ik 12 dagen overtijd.
Mei heb ik menstruatie overgeslagen en was toen 8 juni weer ongesteld, moest nu 6 juli weer ongesteld worden maar ben dat dus niet.
hebben een test gedaan maar die was negatief.
Nu zei de huisarts in mei dat het kwam doordat ik de pil heb gebruikt,maar die hormonen zijn nu toch wel uit mijn lichaam?
Ik groei,terwijl ik niet anders eet dan voorheen,misschien nog wel gezonder!!!

Niet alleen ik maar ook mijn man worden onzeker van deze onzekerheid.

Wie kan mij vertellen wat ik nu moet doen?

Hoi Vlinder

Ik heb ook dat probleem ik ben 25 maart gestopt met de pil toen nogongesteld geweest van laatste pilronde maar sinsdien het niet meer geweest dus al 17 weken niet meer. Ben ook al dik kilo dikker dan eesrt en borsten ook mara ook al 2 keer negatief getest wle naar huisarts geweest en die zie kan uityblijven na slikken pil ik heb dik 10 jaar geslikt wle lichte. ze zei sommige mensen zouden nooit meer ongesteld worden na stoppen pil maar je zou zo toch zwanger kunnen worden. maar ik weet niet of ik eisprong ehb heel shit. maar is dus wle normala en kan wta je zegt en dokter zie bijkomen en borsten dikker zou van niet ogetsld zijn zijn alles hoopt zich op

nadia

He nadia,

Wat raar dat de huisarts tegen jou heeft gezegd dat de menstrautie nu altijd weg kon blijven.
nu weet je toch nooit wanneer je precies je eisprong hebt.
Ik begreep dat jij de pil 10 jaar hebt gebruikt.
Ik heb de pil de eerste keer 4 jaar gebruikt ben toen een jaar zonder pil regelmatig ongesteld geweest. Heb toen de pil weer een half jaar gebruikt en nu naar dat halve jaar is mijn cyclus helemaal van de hobbel...
Heb alleen 1 probleem en dat is dat ik het gevoel heb dat de huisarts mij niet serieus neemt.
Ik hoop dat ik 3 aug weer ongesteld ben en dat dan mijn cyclus weer normaal wordt.
Anders toch maar eens proberen of de huisarts me door kan verwijzen naar de gyneacoloog...al zou die dat wel niet zo snel doen.
maar zo weet je nooit wanneer je een eisprong hebt en dat is met een kinderwens toch wel erg moeilijk dan.

Groeten

Hoi vlinder

Ja mijn HA zei zou kunnen nooit meer werd en vele emnsen half jaar niet werden dus even afwachten. en ja zeker moeilijk nu om iets te bepalen en weet niet eens of ik een eisprong heb. Ben nu maar elke dag aan het temperaturen maar zie niet veel en we zijn maar om de dag aan het klussen om hem niet te missen maar of ik dat lang ga volhouden weet ik ook niet

Ja ik kon nog niet naar gyneacoloog mijn hA zou me wel willen doorsturen maar movht niet van gyneacologen als ik nu half jaar niet ongesteld wordt en niet zwanger wordt mag ik terugkomen en stuurt ze me door

maar erg frustrerend allemaal

Nadia

Hee meiden, ik heb in maart mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Daarna helemaaaaal niet meer ongesteld geworden! Zo vervelend. Daavoor zo'n 14 jaar aan de pil geweest (ik ben 30).
Mijn huisarts zegt ook dat ik moet wachten maar dat wil ik niet meer! Ik heb nu sinds 3 dagen bruine afscheiding, verder geen bloed of zo. Snap er niks meer van. Heb ik nu een eisprong of niet en zo ja, wanneer dan?
Frustrerend hè..

Hoi net getrouwd

Ja ken het ik ben 25 maart gestopt met de pil na 10 jaar slikken toen van laastte pil ongetsled geweest en nu al 17 weken niet meer wil ook niet meer wachten HA zegt normaal kan zijn en niet voor 6 maanden mag gana naar gyneacoloog

kan niks peilen nee en weet niet ei sprong heb met temeraturen zie ik ook niks nee

zijn maar om de dag aan het klussen al 2 maanden maar hoe lang we dat vol gana houden weet ik ook niet

nadia

Terug
Bovenaan