uitblijven menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben nieuw, dus ik zal me even voorstellen. Ik heet cleo en ben 25 jaar oud, in het najaar gaan mijn vriend en ik trouwen.

Op dit moment slik ik al 2 jaar geen pil meer, dus ik ben volledig ''ontpild''.
Het laatste half jaar had ik een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen..dus eigenlijk oi perfect.
Nu ben ik deze maand niet ongesteld geworden (had afgelopen dinsdag of woensdag moeten zijn)..een zwangerschapstest test negatief (een 2e gisteren ook)..en verder voel ik geen menstruatieklachten...

We zijn de afgelopen  5 maanden serieus aan de slag gegaan met onze kinderwens, want blijkbaar zijn we na het stoppen met anticonceptie te passief daarmee omgegaan (iig niet bewust met de ovulatie).

Heeft iemand dit ook weleens gehad...........ik heb namelijk nu al nachtmerries dat mijn vruchtbaarheid beeindigd is. Daarnaast kan ik me ook niet bedenken wat de redenen van het uitblijven kan zijn..(ik ben momenteel nml niet bezig met een ingrijpend dieet enz..)

ik hoor het graag van jullie!!

alvast bedankt.

groetjes
cleo

Hoi Cleo

Zou kunnen ineens cyclus een manad anders is of wellicht te wienig HCg nog in de urine om positief te tesetn zou even afwcahten en anders nog eens testen maar denk niet dat je zorgen hoeft te maken

ikzlef nu per eind maart gestopt met de pil maar nog steeds niet ongetseld geworden dus alles kan zoals je ziet

nadia

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 14:43:11'));

Hoi Cleo

Zou kunnen ineens cyclus een manad anders is of wellicht te wienig HCg nog in de urine om positief te tesetn zou even afwcahten en anders nog eens testen maar denk niet dat je zorgen hoeft te maken

ikzlef nu per eind maart gestopt met de pil maar nog steeds niet ongetseld geworden dus alles kan zoals je ziet

nadia

Hey Nadia

ik heb hetzelfde ik ben ook in maart gestopt met de pil maar ik heb pco sydroom dat betekent dat ik cystes op mijn eierstokken heb en daardoor niet meer ongesteld word.
ben jij daarvoor al naar de dokter geweest??? zo niet zou ik het maar wel doen.
nu moet ik volgende week woensdag naar de gyn voor controle

groetjes en veel suc6 met zwanger worden

nicole

Hoi Nicole

oh ja ja ik ben bij de HA geweest en die zegt dat ze me nog niet naar de gyneacoloog mag sturen te vroeg nog is voor en kan dat na het stoppen met de pil ongetsldheid zo alng uitblijft en moet wachten tot ik 6 manden het niet ben egworden en dan pas mag ik terug

oh maar worden die dan weggehaald en zou je erna wel zwanger kunnen raken

nadia

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 15:09:37'));

Hoi Nicole

oh ja ja ik ben bij de HA geweest en die zegt dat ze me nog niet naar de gyneacoloog mag sturen te vroeg nog is voor en kan dat na het stoppen met de pil ongetsldheid zo alng uitblijft en moet wachten tot ik 6 manden het niet ben egworden en dan pas mag ik terug

nadia

hey nadia

ik ben toevallig vandaag terug geweest naar de dokter en de ha zegt dat de cystes ongesrongen eitjes zijn die je zou moten krijgen met de ei sprong.
nee ze halen die niet weg ik moet hormonen gaan slikken en dan maar afwachten he.

heb jij toevallig een email adres dan kunnen we mailen of een msn adres is makkelijker.

groetjes nicole

quote: nicoleenstephan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 15:39:43'));

quote: nadia3103 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 15:09:37'));

Hoi Nicole

nadia

hey nadia

ik ben toevallig vandaag terug geweest naar de dokter en de ha zegt dat de cystes ongesrongen eitjes zijn die je zou moten krijgen met de ei sprong.
nee ze halen die niet weg ik moet hormonen gaan slikken en dan maar afwachten he.

heb jij toevallig een email adres dan kunnen we mailen of een msn adres is makkelijker.

groetjes nicole

Hoi Nicole

Mijn mailadres is nadiaknubben@mgzl.nl

hoe heeft de HA die dan egzien??

Nadia

Nadia

hey

daarvoor ben ik in april naar het ziekenhuis geweest naar de gyn

vraagje is dit je msn of gewoon je email?

groetjes nicole

quote: nicoleenstephan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 20:18:02'));

Nadia

hey

daarvoor ben ik in april naar het ziekenhuis geweest naar de gyn

vraagje is dit je msn of gewoon je email?

groetjes nicole

Hoi Nocole

dat is mijn mailadres

meteen al in april na net een manad egstopt te zijn had je klachten dan??

Nadia

Terug
Bovenaan