Uitblijven menstruatie

<p>Wij willen het weer gaan proberen. Ons zoontje is nu ruim anderhalf jaar. Afgelopen maand (menstruatie) mijn spiraal laten verwijderen. Nu zou ik gisteren ongesteld moeten worden maar voorals nog niks te bekennen. Ik was met mijn spiraal altijd netjes om de28 dagen ongesteld dus daar zou het lijkt mij niet aan kunnen liggen. Ik ben al twee welen licht in mijn hoofd. Alsof ik aangeschoten ben. (Nog niet eerder gehad) heb nu al drie dagen menstruatie krampjes en gisteren een tijdje steken links onderin die uitstraalde naar mijn lies. Gisteren en vandaag een test gedaan maar die waren spier wit. <br /><br />Iemand ervaring? Kan een test over een aantal dagen misschien toch positief zijn? Wat kan dat aangeschoten (lichte) gevoel veroorzaken? En meer mensen ervaring met menstruatie na verwijderen spiraal. </p>

Het duurde bij mij wel een aantal weken na het verwijderen van mijn mirena spiraal voordat ik weer 'normaal' ongesteld was. Zeker minimaal 6 weken

Oke. Ja ik kan me dat haast niet voorstellen omdat ik met het spiraaltje ook gewoon een constante cyclus  had. Maar dan hou ik dat maar in gedachten. Al snap ik dat vage gevoel in me hoofd, moe zijn en menstruatie krampen niet.  

Ik heb helaas deze maand hetzelfde gehad, letterlijk dezelfde symptomen. Ik ben uiteindelijk 11 dagen over tijd gegaan zonder een duidelijke positieve test. Nu ben ik heel heftig aan het bloeden.. het kan soms dus dat je lichaam afwijkt van het 'normale' door een late eisprong en dan heb je ook een latere NOD. Ik zou het nog even afwachten en als je het echt niet vertrouwd bloed laten prikken.
Had ik ook gedaan en mijn HcG was 1.9

Terug
Bovenaan