Uitblijven menstruatie

Ik heb even een vraag:

Ik ben begin juni bevallen. Na 6 weken heb ik 4 dagen wat bloed verloren. Minder dan ik voor mijn zwangerschap had tijdens mijn menstruatie.
Daarna ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik geef nu al ruim 2 maanden geen borstvoeding meer.

Niet dat ik het erg vind, want het scheelt een hoop narigheid.
Toch maak ik me wel een beetje zorgen.

Gr Nouky

hallo, ik heb eigenlijk geen antwoord op je vraag, maar ik heb eigenlijk het zelfde. Ik ben 18-8 bevallen (8weken geleden) en ben nog helemaal niet ongesteld geweest. Hoe lang zou dat dan eigenlijk moeten duren voor dat dat weer opgang komt?

kus an

Hoi,

Ik ben 10 juli bevallen na 10 weken ben ik weer begonnen met het slikken van de pil ondanks het uitblijven van mijn menstruatie.

Nou zit ik in de stopweek van de pil en mijn menstruatie is meteen op gang gekomen.

Groeten,

Chantal

hoi,

wat vervelend dat je ongie wegblijft, maar heb begrepen dat door je bv dat lang kan duren voor het terug komt..
net als mijn voorganger ben ik 10 juli bevallen en na 10 wk werd ik ongie...heeft best lang geduurd en ben meteen met de pil begonnen. nu in me stopweek weer ongie...

als ik jou was zou ik nog even afwachten, als je zeker weet niet zwanger te kunnen zijn, veilig gevreeen, dan kan je altij de ha om advies vragen, maar denk dat je ongie vanzelf weer op gang komt...je lichaam heeft 9 maanden nodig om te ontzwangeren zeggen ze..dus de een word eerder ongie als de ander...

succes ermee.
gr bambi
mama van lois (10-7-08)

Hoi Nouky,

Niet druk maken hoor, is heel normaal! Bij mijn dochter (3 jaar geleden) duurde het 5 maanden voordat ik weer ongesteld werd, terwijl ik maar 3 maanden borstvoeding heb gegeven toen. Echt, dat kan gewoon.........Lekker nog even van genieten zou ik zeggen!
Groetjes, Eline

Wat vervelend want je maakt je wel zorgen zo.
Bij allebei mijn zwangerschappen was ik gewoon na 4 weken weer ongesteld
(gaf wel gelijk flesvoeding)
Dus ik ben toen gelijk weer met de pil begonnen.

Kan me je zorgen wel voorstellen, ik had nml ook hetzelfde.

Heb 2 mnd borstvoeding gegeven, en dacht dat de ongi dan wel weer op gang zou komen, maar heb lang moeten wachten. Of ik maar zo met de pil kon beginnen of moest wachten tot ik ongi werd wist ik niet helemaal zeker dus toch eerst niet begonnen.

M'n dochter is nu 5 mnd en heb nét pas weer m'n eerste ongi gehad. En heel gewoon zo'n 4 a 5 dg lang zoals ook voor de zwangerschap het geval was.  Ben op 't moment dat ik ongi werd (1e dag) weer  begonnen met het slikken vd pil.

Tot die tijd hebben we hét wel safe gedaan dus met condooms. Tja, je weet nooit wanneer je eerste eisprong weer is nml. Zó snel willen we geen 2e kindje (misschien met een jaartje ofzo).  

Terug
Bovenaan