Uitblijven menstruatie...

Hoi iedereen,
Ik heb een vraagje. Normaal gesproken heb ik een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Op dit moment ben ik 3 dagen overtijd. Daarnaast heb ik op dit moment ook een blaasontsteking waar ik een kuurtje voor heb. Mijn idee was eigenlijk dat dat geen invloed kon hebben om mn menstruatie en omdat ik normaal heel erg regelmatig ben heb ik vanochtend toch een test gedaan, maar die was negatief. Nou vroeg ik me af of een blaasontsteking hier toch op een of andere manier invloed op kan hebben? Ik vind het gewoon bizar dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Dit is me nog nooit overkomen.

Groetjes, Sally

Antibiotica is een middel wat het lichaam enorm beïnvloed... ik vind het dus niet gek dat je lichaam even van streek is. aan de andere kant: blaasontsteking komt heel vaak voor bij een beginnende zwangerschap... ik zou over een paar dagen nog eens testen...
En als het dan nog niet zo is, ga er dan vanuit dat je echt weer ongesteld wordt. Je lijf is geen robot en af en toe kan het een beetje van slag zijn zeker na een ontsteking en een kuur.

Succes ermee!

Je moet wel uitkijken dat je antibiotica voor zwangere vrouwen ook geschikt is. Verder inderdaad nog even wachten, het duurt ongeveer 1 week voordat het HCG hormoon aanwezig is.
Weet je inmiddels al meer? Hoop dat je zwanger bent!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan