uitblijven ongi en geen zwangerschapssymtomen

wat ontzettend fijn te weten dat je niet alleen staat in een periode met veel vragen over een zaak die je met weinig mensen kunt delen. Ik heb vorige week voor het eerst dit forum bezocht en kreeg al snel reacties op mijn vraag. Nu kreeg ik het advies om naar de HA te gaan als mijn ongi te lang uitbleef (ik ben al ruim 2 maanden gestopt met de pil en nog nooit ongesteld geweest...) Maar wat is in deze situatie te lang?
 
Het is niet abnormaal dat uw ongest. uitblijft naar jaren de pil te hebben genomen. Bij mij heeft het 3 maanden geduurd vooraleer ik de 1e maal menstrueerde na te zijn gestopt met de pil. Nu heb ik ongeveer een regelmatige cyclus. Ik zou even de tijd aan uw lichaam gegeven op tot effe te komen. Maar als je binnen enkele maanden nog niet ongest. zijt, zou ik inderdaad bij uw huisarts gaan. Hoop dat het snel in orde komt voor jou.
 
Ikzelf ben nu 4 maanden geleden gestopt met de pil en nog steeds niet ongi. Heb wel altijd een zware pil geslikt, namelijk de Diane-35. Misschien dat het daarmee samen kan hangen. Heb in ieder geval besloten dat ik in de 5e maand toch echt naar de huisarts ga.
 
Terug
Bovenaan