Uitblijvende menstruatie - hulp gezocht

<p>Hallo,</p><p>Ik heb normaal gezien een normale cyclus van 30 dagen (altijd stipt!) en ik en mijn vriend proberen sinds 3 maanden zwanger te worden. Ik ben vandaag 7 dagen overtijd en op dag 5 een bloedtest gedaan bij de dokter (negatief!). Kan het dat mijn test niet klopt en ik toch zwanger ben? Ik word er ongerust door...</p>
 
Er kunnen zoveel redenen zijn. Heb je al met de dokter gesproken? Ik lees wel een bloedtest maar geen gesprek? Kan de stress/opwinding van het zwanger worden ook zijn. Daardoor ben je overtijd maar idd niet zwanger. 
 
Als het niet uit de bloedtest komt ben je gewoon niet zwanger denk ik bij mij duurde ook even om te ontpillen en idd door stress blijft het ook weg
 
Hallo, bedankt voor de reacties. Ik heb na mijn eerste bloedtest enkele dagen later nog een bloedtest laten nemen bij de dokter en blijkbaar was ik dus wel zwanger maar met een hele lage HCG waarde - die eindigde in een MK. Heel vreemd maar kan dus toch.
 
Hallo, bedankt voor de reacties. Ik heb na mijn eerste bloedtest enkele dagen later nog een bloedtest laten nemen bij de dokter en blijkbaar was ik dus wel zwanger maar met een hele lage HCG waarde – die eindigde in een MK. Heel vreemd maar kan dus toch.
 
Hallo, bedankt voor de reacties. Ik heb na mijn eerste bloedtest enkele dagen later nog een bloedtest laten nemen bij de dokter en blijkbaar was ik dus wel zwanger maar met een hele lage HCG waarde – die eindigde in een MK. Heel vreemd maar kan dus toch.
 
Terug
Bovenaan