Uitbrekend konijn

Hoi!!

Mijn collega haar dochter ging op kamers en mocht haar konijn niet meenemen op kamers, dus zochten ze een lief gezin voor Friemel. En dat lieve gezin dat zijn wij...! Inmiddels woont Friemel een jaar bij ons en wij geven hem echt veel aandacht. Iedere dag komt hij uit zijn hok en laten we hem door de tuin lopen. Maar...daar worden ze erg sterk van en het is al een paar keer gebeurd dat hij door de heg naar de buren liep en we daarna een buurtonderzoek moesten doen om hem terug te vinden. Nu het volgende probleem:
Sinds kort beukt hij met zijn poten steeds tegen het gaas en nu zit er inmiddels een grote scheur in het gaas. Dus mijn man gaat dit weekend nieuw gaas ervoor doen. Ook krijgt hij het steeds voor elkaar om zijn drinkfles te laten vallen, met gevolg dat ie dan niet meer kan drinken...dit doet hij door zo lang mogelijk met zijn poot tegen zijn drinkfles te slaan...En bij mijn collega deed hij dit dus nooit...hihi Herkent iemand dit? Alle tips zijn welkom!

Groetjes Babybelle

Nee ik herken het niet. Ik heb 1 keer een konijn gehad en ik vind t niks.
Maar weet je wat t kan zijn dat er muizen in zijn hok zitten. Worden konijnen gek van.

groetjes Maris

Die naam had hij al en staat ook op zijn hok. Ik wilde hem Nijntje noemen maar iedereen zegt Friemel en het is zoals bij iedere naam: Je went eraan! hihi!

Groetjes Babybelle

WIj hebben een aantal zeer lieve konijntjes gehad maar ook die konden RAMMEN! Als ze eenmaal aan de vrijheid hebben geproefd... Mss een groter hok of een hok met flinke ren eronder??

Ik vind Friemel wel leuk hoor!!! Die van ons heette Kruimel.

gr.Ing

Terug
Bovenaan