Jaja het grote opvoeden gaat beginnen... vandaag was Ivar me echt de hele dag aan het uitdagen, drinken op de kop houden op de vloer, eten uit zijn mond duwen, eten op de grond gooien etc etc. Hij kijkt me dan ook echt zo triomfantelijk aan, ik kon bij het avondeten echt mijn lachen niet verbergen (oops). Nou heeft Ivar het eigenlijk alleen (nog maar) met eten, maar juist daarin vind ik het moeilijk om streng te zijn, wil toch graag dat hij een beetje naar binnen krijgt, hij is best tenger
en mezelf maar voorhouden dat ze echt wel eten als ze honger hebben, waarom probeer je dan toch alle methodes, ppffff (af en toe word ik een beetje moe van mezelf hihi)
daarna de discussie aangaan met Edwin omdat hij het later nog een keer wilde proberen en ik vind dat na geklier met eten er niet meer gegeten wordt (nog wel 2 x aangeboden hoor).
zo, ff mijn ei kwijt...
groetjes Jenneke
en mezelf maar voorhouden dat ze echt wel eten als ze honger hebben, waarom probeer je dan toch alle methodes, ppffff (af en toe word ik een beetje moe van mezelf hihi)
daarna de discussie aangaan met Edwin omdat hij het later nog een keer wilde proberen en ik vind dat na geklier met eten er niet meer gegeten wordt (nog wel 2 x aangeboden hoor).
zo, ff mijn ei kwijt...
groetjes Jenneke