Uitdagend en educatief speelgoed 3-4 jaar

<p>Hai allemaal,</p><p> </p><p>ik heb een vraag. Onze zoon van net 3 jaar is toe aan nieuw, uitdagend speelgoed. Hij heeft een lichte vorm van autisme en is dus heel erg bezig met de constructie van dingen. Hoe zitten auto's in elkaar, etc. Hij is inmiddels wel even uitgekeken op zijn Duplo, Vtech en houten treinbaan. Hamertje tik, puzzels, het lukt hem allemaal binnen een minuut. De lol is er allemaal snel af dan. </p><p> </p><p>Nu vraag ik me af, hebben jullie tips voor speelgoed waar jongens van 3-4 jaar veel uitdaging in vinden? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!</p><p> </p><p>Groetjes!</p>
 
Hoi! Onze zoon van net 3 vind het geweldig om samen met papa (of met mij) technisch Lego in elkaar te zetten. Je hebt al leuke voertuigen oid in een klein doosje of iets groter natuurlijk. Ook Lego basic is leuk en net iets uitdagender dan grote Duplo. (Let evt wel op de kleine onderdeeltjes ;)
Ken je het spel Castle Logic? Ik weet niet of het nog in de winkel te koop is maar dit is ook echt leuk voor kindjes die wat uitdaging nodig hebben! (Even googelen) 
 
succes!
 
Terug
Bovenaan