uitdeelkadootjes.. tips?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

volgende week is Maira jarig en ik ben op zoek naar een kleinigheidje om uit te delen op het kinderdagverblijf. Hebben jullie leuke ideeen? Ik las een paar weken geleden iets over kleine boekjes ofzo?

groetjes Ineke, mv Maira (14-08-2007)

Dikkie Dik uitdeelboekjes waren dat. Je kunt ze bestellen via Bol.com en hebt ze dan de volgende dag in huis. Ze zijn €14.95

Hoi

Ik had met Jaydens verjaardag voor de kindjes die op z'n verjaardag kwamen belleblaas gekocht bij Zeeman daar staan plaatjes op van Dora, Nijntje en Cars dus die had ik dan echt verdeeld qua leeftijd en geslacht  zeg maar, Nijntje voor de baby's enz enz
En dan had ik voor de grote kindjes snoep er bij gedaan en dit om de belleblaas gedaan en dit vastgemaakt met cellofaan. Bij baby's had ik een doosje rozijntjes gedaan en een Nijntje koekje, de bellebaas kostte geloof ik 22 cent en bij de Hema heb je ze van Jip en Janneke alleen die waren iets duurder.
Ik hoop dat je er wat aan hebt

xxxjes

Hai,

Bij Xenos hebben ze hele grappig badspeeltjes voor iets van 70 cent pstk. Lijkt mij erg leuk om uit de delen in een doorzichtig papiertje ofzo.
gr.Ing

leuke kleine zandbakspeeltjes, harkje, schepje ed?
Zag ik laatst een kindje op mn werk trakteren! weet niet waar ze t vandaan heeft hoor!
gr. Sas.

kijk is op deze site erg leuk!!
ik heb er al wat dingen vanaf gehaald ben benieuwd of jij er ook iets leuks ziet.
www.patry-kids.nl

Terug
Bovenaan