Uitdelen geboorte broertje kdv

Hallo allemaal,

Het lijkt mij leuk als mijn zoontje gaat uitdelen op het kdv als zijn broertje is geboren.
Hebben jullie tips? Het moet makkelijk zijn en iets wat ik alvast kan klaarmaken (nu bijna 38 weken) Ga geen cupcakes oid maken. Het moet zijn voor de leeftijd 0-4 jaar

Alvast bedankt voor de reacties.

Bij supermarkt Plus (en misschien ook wel bij andere supermarkten) verkopen ze koekjes met roze of blauwe muisjes erop. Lijken net kleine beschuitjes. Deze kun je per stuk in een zakje verpakken, kaartje eraan en klaar.

Wij hebben op https://www.leukvooreenfeest.nl/ kant en klare pakketjes besteld om te trakteren. Je hebt keuze uit verschillende pakketjes.

Ik heb van wit karton cirkels geknipt. Een mondje getekend en twee wiebeloogjes geplakt. In het midden van het mondje een gaatje gemaakt voor een roze ballon en aan de achterkant een doosje rozijntjes geplakt. Ligt inderdaad ook al klaar in de kast. Moet ook nog bevallen, maar het is inderdaad een fijn idee dat dat al klaar is. Viel mij reuze mee hoeveel werk het was en het resultaat is erg leuk geworden. Op internet staan hier meerdere voorbeelden van.

Voor de leidsters heb ik een zakje chocoladeflikken gekocht met muisjes.

Ik heb van die kant en klare flesjes met blauw witte manna besteld met een sticker er al op met hoera een broertje. Kleine kaartjes erbij besteld daar heb ik hoera ... heeft een broertje opgezet en ... met de geboortedatum.

Ik had gewoon een grote cake gebakken van tevoren en in de vriezer gestopt.
Deze toen ontdooid, glazuur eroverheen en een lading blauwe of roze muisjes. Super simpel maar ideaal. De juffen sneden het aan en elk kind kon er van mee eten en de juffen ook, en voor elke leeftijd is het lekker!

Zakje met manna, in de kleur van het geslacht vd baby. Met een briefje eraan met de naam vd baby en broer/zus. Succes nog even!

Terug
Bovenaan