Uitdelen op de creche bij 1 jaar, ideeen?

hallo debby,

bij mijn zoon heb ik kinderzakdoekjes gekocht bij de Wibra en ik heb van die grote potloden gekocht bij action, daar heb ik knapzakjes van gemaakt, een doosje krentjes erin en een kaartje met; "hoera jeffrey 1 jaar" eraan. en zo vastgeknoopt aan het potlood.  
Nou heb ik zelf een borduurmachine en daarmee heb ik de namen van de kindjes op de zakdoekjes geborduurd maar dat hoeft natuurlijk niet. De kinderen vonden het geweldig en het was niet eens zo duur.
 
Hoi

Ik kreeg laatst op de creche een doosje met appelstukjes (van de hema, een soort dooosje met rozijntjes, alleen dan appelstukjes) en daaraan een vlindertje van karton geplakt. Heerlijk gezond en heel leuk, paste heel goed bij het thema van de creche van die maand.

Succes
Caroline
 
Hoi,

Toen Gijs 1 werd heb ik jip en janneke uitdeelzakjes gekocht bij de Hema met daarin een doosje rozijntjes en een klein kartonnen dikkiedik boekje. Fotootje van de kleine man aan het zakje met een lint en hiephiephoera Gijs 1 jaar. Zag er leuk uit (al zeg ik het zelf). Voor de leidsters had ik een doos lekkere bonbons gehaald.

Wat er zoals voorbijkomt: bellenblaas (vinden ze prachtig, kost € 0,25 bij de zeeman), kaasstengels, zakje koekjes, mandarijntjes, zakje duplo etc. Heel veel plezier met de eerste verjaardag van je kleine!

Susan
 
De laatste tijd heeft  Stan (10 mnd) als traktratie op het KDV  een zakje kinderkoekjes met een piep-beestje gehad. Er zijn al meerdere ouders geweest die dit hebben overgenomen.  Op zich is dit ook  erg leuk voor de allerkleinsten om bijvoorbeeld met het piepbeestje in bad te spelen.
Succes! Ik moet zelf ook nog eens even nadenken; Stan wordt 4 september 1 jaar, misschien zie ik hier nog leuke tips.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan