uitelkaar(2)

Lieve mensen bedankt voor jullie steun alleen er zat er 1 bij die ik echt effe wat wil zeggen.Ik wil tegen die persoon zeggen dat ik een meid van 25 jaar ben moet ik in mijn uppie alleen door het leven gaan dat gaat niet he,ik ben prima in staat om mijn relatie te ondersteunen met mijn man alleen is het nu zo ver dat het niet meer gaat tussen hem en mij.
En mijn dochter was 4 maanden toen ik mijn (numalige)man leerde kennen.
En daar is wat moois toen van ontstaan en na 5 jaar relatie is deze hummeltje van me geboren helemaal ongevraagt.
en ik ben bijna 6 jaar met de vader van mijn tweede kind en vaderfiguur voor mijn eerste.
Ik hoop voor jou dat jij niet in deze situatie als ik beland want je weet niet meer wat je moet doen na zoveel pogingen om het te lijmen.
Maar je kent de gezegde "what goes around comes around".
Ik hoop dat ik voldoende hebt gezegt.
Groetjes.
 
Ach meid trek het je niet aan, ik denk dat ik wel weet over welke anoniem je het hebt in dit stuk. Lekker laten kletsen, oordelen over anderen is zo makkelijk. Veel makkelijker dan zelf keuzes durven maken in je leven. Ik wens je heel veel sterkte in ieder geval. En wat bovenstaande reactie betreft, waarom is laatste anoniem nou weer een ongevoelig mens? Volgens mij zegt die anoniem gewoon dat je je niet hoeft te verdedigen over de keuzes in jouw leven, wat is er mis met deze uitspraak?
 
Terug
Bovenaan