uitelkaar(2)

Hoi effe weer tegen de persoon die het het lef weer had om te zeggen "dat het mijn leven,en dat ik me niet hoef te verdedigen".Ik hoop nu echt dat je door de grond kan zakken met je commentaar want ik hoop dat jij hier een keer komt en je zo jij je eigen verhaal verteld en dan zal ik degene zijn die zo tegen je zal reageren en dan effe kijken hoe jij je dan voelt.En trouwens ik verdedig mezelf niet ik kwam alleen mijn verhaal vertellen,EN BLIJKBAAR KAN JIJ ER NIET TEGEN!!!!!!!!!!!!.
En als je er niet tegen kan,kom niet op mijn topic en reageer NIET!!!!!!!!.
Want mensen als jij heb ik nu effe echt niet nodig.
Ik hoop dat ik voldoende heb gezegt en reageer AUB!!!! niet meer,doe maar alsof je neus bloed.
Groetjes.
 
Hoi Anoniem,

Sorry hoor, volgens mij begrijp je mijn reactie heeeeelemaaaaaal verkeerd. Ik bedoelde, dat niemand anders over jou moet oordelen, omdat het jou leven is ! Je hoeft jezelf niet te verdedigen tegenover die anoniem, omdat die persoon dat niet waard is !

Hopelijk begrijp je mij nu. Iets schrijven komt soms anders over dan dat je het zou kunnen zeggen.

Ik bedoelde het eerder als troost voor jou.

NOGMAALS SORRY !

 
Ja zo had ik hem dus ook begrepen, ik zag niets verkeerds in de reactie van deze anoniem en was dan ook verbaasd over je felle reactie. Ik kreeg namelijk de indruk dat deze anoniem je wilde steunen. Ik begrijp dat dit een moeilijke tijd is voor jou met veel emoties, maar steek die emoties nou niet in schieten op alles wat beweegt. Dat kost je alleen maar energie en levert je niets op. Het spijt me echt heel erg voor je dat je in zo'n moeilijke situatie zit, het lijkt me echt heel zwaar, maar ga nou niet om je heen meppen. Dat is nergens voor nodig.
 
Ik heb de reactie van die persoon ook gelezen en dat was juist een hele aardige reactie!! Als jij zo reageert op vriendelijke mensen, ga dan aub naar een andere site om je ellende te verspreiden.
 
Terug
Bovenaan